Citeste mai mult»

9 tipuri de dureri care te induc în eroare

Citeste mai mult»

6 remedii naturale pentru a-ți curăța și dezinfecta limba

Citeste mai mult»

Recenzia unei dezamagiri

Sunt fan Queen din clasa a 9-a de liceu si in momentul in care am auzit ca eroii mei vor face un turneu impreuna cu Adam Lambert nu am putut decat sa ma bucur. Din pacate turneul este unul scurt si nu trec si prin Romania, astfel ca a trebuit sa imi aleg o destinatie. Am ales Bruxelles, Belgia pe motiv ca biletul de avion a fost ieftin si e un oras pe care nu l-am mai vizitat si arata bine.

Toata excursia in sine si toate experientele pe care le-am avut in Belgia pana la ora 17 din ziua concertului au fost minunate. Totul a fost invaluit intr-o euforie placuta dar aveam momente totusi cand imi era parca teama sa ma gandesc la concert sa nu fiu dezamagita. Am fost si am vizitat centrul vechi, am facut o excursie la Brugge unde am vizitat muzeul diamantului cu demonstrateie de slefuire, m-am plimbat printre case Art Deco si medievale deopotriva, am vizitat Muzeul de Arte Frumoase unde am vazut picturi care iti taiau resuflarea dar si Atomium unde am vazut mobila de plastic portocaliu din anii 60. Totul mi se parea atat de frumos mai ales ca urma sa asist la concertul formatiei mele preferate, idolii mei urmau sa urce pe scena si eu ii voi vedea in carne si oase, totul era imbracat intr-o aura...roz :)

Si totul sa prabusit in momentul in care, la ora 17 am ajuns in dreptul scenei in care urmau sa concerteze si un angajat de acolo spunea in stanga si in dreapta ca s-a anulat. S-a anulat?! Ce s-a anulat?! Cum? Cand? De ce? Cine? In secunda urmatoare mii de intrebari mi-au venit in mine... nu am putut pronunta decat un "CE?" parca nu intelegeam, parca cuvintele aveau o alta semnificatie ascunsa pe care nu o puteam percepe. Dupa cateva minute bune in care creierul meu se chinuia sa inteleaga efectiv ceea ce auzeau urechile am plecat dezamagita din fata salii de concert... am facut cativa pasi apoi mi-am zis ca nu se poate, asa ceva nu are cum sa se intample, e o gluma proasta... nu vroiam sa infrunt realitatea asa ca, sa ma asigur l-am sunat pe prietenul meu sa intre pe internet sa vada daca apare ceva legat de o anulare... si din pacate aparea... concertul fusese anulat din cauza problemelor de sanatate ale solistului, o bronsita acuta care implica repaus total 24 h.... Atunci mi-am dat seama ca nu mai am ce face si ca ma voi intoarce in tara fara sa ii vad.

Dar nu ma puteam intoarce fara nicio amintire asa ca m-am intors la sala de concerte si am cerut un poster, un pliant, o hartie orice de la ei! Din pacate nici asta nu se putea...  au strans tot si au plecat chiar si din tara. Mi-am dat seama ca singura mea sansa de a ma mai intoarce cu o amintire legata de Queen este magazinul de viniluri care inchidea la 6 asa ca am plecat de acolo si am luat metroul pana la magazin, am intrat cu 5 minute inainte de inchidere si din fericire am gasit un disc care sa imi placa si asta a fost... As fi vrut o amintire de la concert, dar in lipsa de altceva... a trebuit sa ma multumesc cu atat...

Sunt atat de dezamagita ca nu i-am vazut, dar nu pot sa fiu suparata pe ei, doar ca in scenariile mele posibile, posibilitatea de a se putea anula concertul nu exista si socul a fost imens. Am aflat ca si-au cerut scuze Brian si Roger (http://www.queenonline.com/en/news-archive/message-from-roger-and-brian/) dar cumva nu ma incalzesc cu nimic, asa cum nu imi pasa ca imi vor returna banii pe bilet... as fi vrut sa ii vad, sa ii aud sa traiesc alaturi de ei pe scena.

Sper doar ca vor mai face un turneu pentru ca nu se mai gasesc bilete la concertele urmatoare cum a fost si la Bruxelles, toate sunt sold out. Un alt turneu ar fi singura mea sansa de a-i mai vedea... acum cat inca mai pot concerta! Poate vor veni si in Romania mai ales ca in avionul de intoarce in tara erau cativa romani care vorbeau de concert si de ce dezamagiti sunt ca s-a anulat, si ei au fost in Belgia special pentru ei, pentru formatia mea preferata, pentru Queen!
Tag-uri: ,
loading...
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK