Avandu-l ca general manager pe Giovanni Francesco - iubitul Ioanei Basescu si fost director de programe si evenimente al MTV Romania - Music Channel isi propune sa ia cu asalt nisa televiziunilor de muzica printr-un format interactiv, zona dominata pana acum de UTV.
Grila de programe va iesi insa din tiparul celoralte televiziuni, promitand sa includa emisiuni productie proprie in procente de 75%. Principale vor fi showurile si emisiunile de divertisment, care vor ocupa 80% din grila de programe, din urma venind emisiunile de informare 15% si, timid, programele educative si culturale, in proportie de 5%.
Printre VJ si gazdele emisiunilor se numara Andreea Banica, care va raspunde scrisorilor, mailurilor si sms-urilor pe teme de dragoste in cadrul emisiunii Amour, si baietii de la Ca$$a Loco, care vor avea propriul lor show, in care vor dezbate in direct subiectele zilei.
Music Channel va emite 24 de ore din 24, 7 zile pe saptamana, fiind receptionat prin satelit pe frecventa de 12 527 polarizare verticala iar pe cablu prin intermediul retelelor de cablu RDS si UPC, la nivel national.
20 de cantece pentru ora ta de sport
O companie britanica aduce primele cinematografe 3D in Romania la toamna




















