Potrivit QuickMobile, inovatia se remarca cel mai bine la nivelul accesoriilor folosite in activitatile zilnice, motiv pentru care femeile sunt dispuse sa aloce intre 500-1.000 lei pentru produse care sa le imbunatateasca stilul de viata.
„In topul comenzilor efectuate de catre femei, cu o pondere de aproximativ 35%, se afla telefoanele mobile si tabletele, acestea fiind urmate de bratarile fitness (25%) si ceasurile inteligente (15%)”, a declarat Tudor Tiboc, director general QuickMobile.
Potrivit analizelor, media de varsta a femeilor care prefera cumparaturile online se situeaza intre 25-34 ani, iar in ceea ce priveste bugetele alocate, aproximativ 24% dintre acestea cheltuiesc intre 500-1.000 lei pentru o singura sesiune de cumparaturi, in timp ce doar 7% dintre romance sunt dispuse sa depaseasca pragul de 2.500 lei. Circa 20% din comenzile efectuate de catre barbati sunt destinate tot femeilor.
Reprezentantului companiei precizeaza ca femeile fac achizitii online in functie de aspectul gadgeturilor, acestea fiind mult mai atractive daca prezinta o gama larga de culori sau daca permit schimbarea facila a aspectului prin inlocuirea unor detalii.
Citeste si:
13 situatii in care tehnologia ti-a ruinat complet viata
10 aplicatii pentru smartphone care iti cresc productivitatea
Cum putem recupera documentele sterse din memoria telefonului mobil?
DIY! Transforma sticlele vechi in lampi pentru birou
Cosuri DIY pentru ouale de Paste
























