Cele mai mari 3 înșelătorii Airbnb

De în Calatorii 5 feb 2020

Problema principală cu cazările de tip Airbnb ste că platformele pe care sunt listate neglijează verificarea acestor proprietăți și astfel se pot face multe înșelătorii, iar oaspeții cazați ajung să plătească apoi mai mult decât ar fi trebuit sau să piardă banii.

Mai jos ai 3 dintre cele mai mari înșelătorii la care trebuie să fii atentă dacă intenționezi să te cazezi într-o pensiune cu mic dejun inclus.

1. Schimbarea pe ultima sută de metri a locației

Intri pe un site, rezervi o cameră la un particular și chiar înainte de a pleca în călătorie ți se transmite că s-a întâmplat ceva și locul de acolo este indisponibil pe termen nedefinit, dar te poate caza în altă parte, la același preț. Din cuza unui presupus fost chiriaș sau a unei țevi sparte ajungi să stai într-un loc mult mai rău decât ce rezervasei tu online.

Soluția: Refuză imediat orice alternativă și asigură-te că gazda este cea care anulează totul, pentru că altfel tu ai de plătit taxa de anulare. Contactează site-ul de pe care ai făcut rezervarea, explică-le cu calm situația și cere-le să-ți găsească urgent altă cazare.

2. Transferul de bani

Scrii unui proprietar un mesaj întrebând ceva despre o cameră oferită și ți se cere un prim transfer bancar prin intermediul unei alte platforme decât unde se face rezervarea, iar dacă ești de acord îți oferă eventual și o reducere. Până la urmă apartamentul oferit arată altfel decât în poze și din cauza faptului că ai plătit prin altă modalitate nici nu-ți poți lua banii înapoi sau mai rău, proprietatea respectivă nici măcar nu există.

Soluția: Nu plăti niciodată pe o altă platformă decât cea unde faci rezervarea și păstrează discuțiile pe platforma respectivă, ca în cazul unui litigiu să se poată verifica istoricul.

3. Pagube inventate

După o ședere de câteva zile, în care totul a mers conform planului, când ajungi acasă primești un mesaj de la proprietar, conform căruia ai stricat ceva în casa/camera respectivă și trebuie să ți se retragă bani suplimentar de pe card.

Soluția: Înainte de a părăsi o cazare, asigură-te că faci poze cât mai clare și detaliate, pe care să i le trimiți apoi proprietarului cu un mesaj de mulțumire pentru ședere sau măcar să le păstrezi în cazul vreunei reclamații ulterioare. În plus, imediat cum ai ajuns într-o locație, poți face poze pentru a sesiza orice stricăciune și a evita să ți se pună la plată daunele făcute de alții.

Tag-uri: , , , , , , , ,
loading...
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK
Articole similare

Adaugă un comentariu 0

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu.

Alte articole din Calatorii
Cele mai citite

Newsletter

Cele mai comentate
Felicitari pentru femei deosebite
-3°
Bucuresti
-2°
Bucuresti-zona centrala
-5°
Bucuresti-zona periferica
-4°
Alba Iulia
-3°
Alexandria
10°
-2°
Arad
-3°
Bacau
-2°
Baia Mare
-5°
Bistrita
-2°
Botosani
-3°
Braila
-5°
Brasov
-2°
Buzau
-3°
Calarasi
-4°
Cluj-Napoca
Constanta
-4°
Craiova
-5°
Deva
-3°
Drobeta-Turnu Severin
-4°
Focsani
-2°
Galati
-3°
Giurgiu
-2°
Iasi
-8°
Miercurea Ciuc
10°
-2°
Oradea
-3°
Piatra Neamt
-2°
Pitesti
-4°
Ploiesti
12°
-3°
Resita
-3°
Rimnicu Vilcea
-2°
Satu Mare
-6°
Sf. Gheorghe
-6°
Sibiu
-4°
Slatina
-4°
Slobozia
-4°
Suceava
10°
-2°
Timisoara
-4°
Tirgoviste
-6°
Tirgu Jiu
-4°
Tirgu Mures
-1°
Tulcea
-3°
Vaslui
-3°
Zalau
25 noi