Cand angajatorilor le pasa: Disruption si Employer Branding

De în Cariera 16 apr 2009
Daca acum 10 ani auzeam despre strangerea de mana si invitatia la cina ca modalitati de motivare recomandate de specialistii in HR, acum comunicarea in domeniu a ajuns la forme atat de rafinate (in strainatate), incat anunturile de recrutare sunt adevarate reclame, publicate pe 2 pagini in revistele "glossy" iar unele companii au mers pana acolo incat au implementat sisteme de web TV intern.
M-am conectat la cele mai noi trenduri in comunicarea de Employer Branding si Disruption ca instrument de strategie adaptabil inclusiv in HR, la seminarul sustinut de TBWAMERLIN in fata reprezentantilor a peste 30 de companii importante, invitati ai Clubului de resurse umane ASEBUSS – EXEC-EDU.

Alina Simpetru si Liviu Lambrino, Managing Directors TBWAMERLIN si reprezentanti ai The Disruption Consultancy, au prezentat si discutat timp de 3 ore despre ce arata si cum se aplica Disruption si care sunt principalele trenduri in domeniul Employer Branding. Participantii la seminarul „Employer Branding. Trenduri, oportunitati si creativitate" au fost experti din domeniul HR, membri ai Clubului de resurse umane EXEC-EDU – compania de formare continua si consultanta a ASEBUSS (organizatorul evenimentului).

Prima parte a intalnirii a fost dedicata unei sesiuni de learnings, prin identificarea unor tendinte observate in campaniile de employer branding internationale. Studiile de caz prezetate au inclus campanii de employer branding dezvoltate de companii precum Danone, Shell, SNCF, ArcelorMittal, McDonald’s, Microsoft si multe altele. Unele dintre ele vin cu o rasturnare a perspectivei clasice, conform careia candidatul / angajatul trebuie sa se "vanda" in fata angajatorului. Anunturile lor de angajare sunt adevarate mesaje publicitare, construite spre a crea o anumita imagine despre ce inseamna sa lucrezi in compania respectiva.

Evenimentul a continuat apoi cu o prezentare a conceptului de Disruption, ca modalitate de extindere a nisei de piata si diferentiere de concurenta si s-a discutat aplicabilitatea sa prin prisma domeniului HR si aplicat la ce inseamna o campanie de Employer Branding.

"I-am invitat pe reprezentantii TBWA / Merlin pentru a prezenta membrilor clubului nostru o metodologie care ni se pare extrem de utila pentru dezvoltarea brandului de angajator si pentru alte demersuri strategice in companiile lor.", a declarat prof. dr. Lavinia Rasca, directorul EXEC-EDU si gazda acestui eveniment.
Tag-uri: , , , , , , , , ,
loading...
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK

Adaugă un comentariu 0

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu.

Alte articole din Cariera
Cele mai citite

Newsletter

Cele mai comentate
Felicitari pentru femei deosebite
-3°
Bucuresti
-2°
Bucuresti-zona centrala
-5°
Bucuresti-zona periferica
-4°
Alba Iulia
-3°
Alexandria
10°
-2°
Arad
-3°
Bacau
-2°
Baia Mare
-5°
Bistrita
-2°
Botosani
-3°
Braila
-5°
Brasov
-2°
Buzau
-3°
Calarasi
-4°
Cluj-Napoca
Constanta
-4°
Craiova
-5°
Deva
-3°
Drobeta-Turnu Severin
-4°
Focsani
-2°
Galati
-3°
Giurgiu
-2°
Iasi
-8°
Miercurea Ciuc
10°
-2°
Oradea
-3°
Piatra Neamt
-2°
Pitesti
-4°
Ploiesti
12°
-3°
Resita
-3°
Rimnicu Vilcea
-2°
Satu Mare
-6°
Sf. Gheorghe
-6°
Sibiu
-4°
Slatina
-4°
Slobozia
-4°
Suceava
10°
-2°
Timisoara
-4°
Tirgoviste
-6°
Tirgu Jiu
-4°
Tirgu Mures
-1°
Tulcea
-3°
Vaslui
-3°
Zalau
02 dec