armani

Giorgio Armani nu mai exclude vânzarea imperiului său de...

Citeste mai mult»
Taylor Swift

Taylor Swift a lansat un nou album, gata să doboare toate...

Citeste mai mult»
Alain Delon

Alain Delon, decorat de Ucraina pentru sprijinul său în...

Citeste mai mult»
Harry Styles

O admiratoare a lui Harry Styles, încarcerată după ce i-a...

Citeste mai mult»
Printesa Diana

Rochii ale prinţesei Diana, expuse la Hong Kong înainte...

Citeste mai mult»
bon jovi

Un serial documentar despre Bon Jovi oferă detalii despre...

Citeste mai mult»
Prințul William

Prinţul William participă la primul său angajament public...

Citeste mai mult»
prezentare

Casa de modă Dior a prezentat la New York o colecţie...

Citeste mai mult»
Monica

Monica Bîrlădeanu, dezvăluiri despre provocările...

Citeste mai mult»
amalia

Moştenitoarea tronului olandez a fugit în Spania din...

Citeste mai mult»
celine dion

Un documentar despre boala de care suferă Céline Dion va...

Citeste mai mult»
vin

Un restaurant din Italia oferă o sticlă de vin gratuită...

Citeste mai mult»
chefi

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu şi Cătălin Scărlătescu...

Citeste mai mult»
Guy Ritchie

Guy Ritchie revine pe marile ecrane cu un film despre o...

Citeste mai mult»
Stormy Daniels

Cine este Stormy Daniels, femeia aflată în centrul...

Citeste mai mult»
tuns

Top 5 stiluri ce revin la modă

Citeste mai mult»
pacanele

Fetele știu să se distreze: păcănele online cu modă și...

Citeste mai mult»
ulei

Beneficiile pentru sănătate ale uleiului de măsline

Citeste mai mult»
Harry și Meghan Markle

Harry şi Meghan vor produce două seriale Netflix despre...

Citeste mai mult»
 Taylor Swift

Muzica lui Taylor Swift revine pe TikTok, chiar dacă casa...

Citeste mai mult»
Prințul William

Prinţul William şi fiul său cel mare, George, au asistat...

Citeste mai mult»
portofel

Alegerea portofelului de damă din piele în funcție de...

Citeste mai mult»
Sebastian Stan

Sebastian Stan se transformă în tânărul Donald Trump în...

Citeste mai mult»
Bjorn Ulvaeus

Bjorn Ulvaeus a reflectat asupra succesului şi...

Citeste mai mult»
Alain Delon

Alain Delon nu va face apel la plasarea sa sub tutelă...

Citeste mai mult»
Alec Baldwin

Împuşcături mortale la filmările "Rust" - Alec Baldwin "a...

Citeste mai mult»
Jonathan Majors

Actorul Jonathan Majors scapă de închisoare pentru...

Citeste mai mult»
michael douglas

Michael Douglas a aflat, în cadrul emisiunii "Finding...

Citeste mai mult»
powerball

Un jucător la loteria Powerball a câştigat un jackpot de...

Citeste mai mult»
Sacha Baron Cohen si Isla Fisher

Sacha Baron Cohen şi Isla Fisher divorţează după 13 ani...

Citeste mai mult»
Reese Witherspoon

Compania actriţei Reese Witherspoon va produce un serial...

Citeste mai mult»
Alain Delon

Alain Delon a fost plasat sub 'tutelă consolidată'

Citeste mai mult»
gineco

Menopauza: Ce este, când apare și care sunt simptomele

Citeste mai mult»
Lenny Kravitz

Lenny Kravitz va concerta pe scena principală de la...

Citeste mai mult»
aldi

Celebrul chitarist american Al Di Meola revine în...

Citeste mai mult»
Baba Ramdevv

Cel mai important guru yoga din India, avertizat de...

Citeste mai mult»
Taylor Swift

Taylor Swift este miliardară, potrivit clasamentului...

Citeste mai mult»
Billie Eilish

Billie Eilish, Nicki Minaj, Stevie Wonder, REM şi alţi...

Citeste mai mult»
canabis

Canabisul în scop recreaţional, legalizat în Germania, în...

Citeste mai mult»
scortisoara

Metoda cu scorţişoară care te ajută să slăbeşti mai repede

Citeste mai mult»

6 trucuri de marketing care te fac să cumperi mai multe produse decât ai nevoie

De în Lifestyle 16 oct 2017

Toată lumea trebuie să mănânce, dar de cele mai multe ori, multă lumea ajunge să cumpere mai multe lucruri decât are de fapt nevoie.

Dacă te duci la magazin să cumperi ceva și ajungi înapoi acasă cu o tonă de produse inutile, doar pentru că erau la reducere sau voiai ceva de ronțăit, atunci trebuie să te familiarizezi cu cele mai folosite trucuri de marketing, pe care specialiștii le folosesc pentru a te face să lași mai mulți bani la casele de marcat.

1. Reclamele cu vedete

Acestea te fac să gândești că dacă până și ele consumă respectivul produs, trebuie să fie sănătos, să merite banii sau măcar de faptul că este extrem de gustos și acest lucru te face să te simți inclusă în lumea lor. În mod subconștient, vrei să te apropii de ele și cumperi mai multe produse.

2. Muzica ambientală

Muzica clasică este de multe ori pusă în restaurante, deoarece oamenii de știință au demonstrat că îi ajută pe cei care iau masa acolo să cheltuie cu până la 10% mai mult dacă mestecă în liniște. Magazinele au început și ele să pună anumite melodii, pentru că atunci când te duci la cumpărături și cânți melodii cunoscute în timp ce împingi căruțul, ai tendința să pui mai multe produse în el, doar din instinct.

3. False beneficii

Când te duci la supermarket, primul lucru care îți iese în evidență sunt etichetele de discount, dar de cele mai multe ori, beneficiile sunt minime sau chiar inexistente. De exemplu, singura diferență dintre produsele amplasate unul lângă celălalt, atât de calitate cât și de preț, poate fi doar eticheta cu pretul scris mare și colorat.

4. Alimente sănătoase

Marii producători au învățat că trebuie să facă ceva pentru a-i atrage pe acei clienți care vor să trăiască sănătos și pentru asta apelează chiar la reclame mincinoase, deoarece dacă cineva vede că scrie organic/bio/natural va fi mai tentat să cumpere. Din nefericire, etichetele mint, uneori, și produsele nu se ridică la standardele cerute ci doar își cresc prețul conform lor.

5. Produse atractive la nivelul ochilor

Specialiștii în marketing știu că pentru ca un produs să devină mai atrăgător, trebuie să fie văzut mai mult și mai bine, așa că plasează produse interesante conform unui software care urmărește mișcările ochilor. Cele mai atrăgătoare și scumpe produse sunt puse la nivelul de înălțime al mediei de consumatori.

6. Mirosuri atrăgătoare

Mirosurile sunt procesate direct de către creier, ceea ce face posibilă activarea unor emoții care îți aduc în prim plan unele dintre amintiri. Astfel se fac legături între produse și experiențe mai mult sau mai puțin plăcute. Cercetătorii americani sunt de părere că mirosurile „calde” îi fac pe oameni să cumpere mai mult, iar cele „reci” îi împiedică să cheltuie prea mult. Multe magazine încălzesc special ceva apetisant la microunde și răspândesc astfel un miros plăcut în atmosferă.

Tag-uri: , , , , ,
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK
Articole similare

Adaugă un comentariu 0

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu.

Alte articole din Lifestyle
Cele mai citite
Azi
Săptămânal
Lunar

Newsletter

Cele mai comentate
Felicitari pentru femei deosebite
-3°
Bucuresti
-2°
Bucuresti-zona centrala
-5°
Bucuresti-zona periferica
-4°
Alba Iulia
-3°
Alexandria
10°
-2°
Arad
-3°
Bacau
-2°
Baia Mare
-5°
Bistrita
-2°
Botosani
-3°
Braila
-5°
Brasov
-2°
Buzau
-3°
Calarasi
-4°
Cluj-Napoca
Constanta
-4°
Craiova
-5°
Deva
-3°
Drobeta-Turnu Severin
-4°
Focsani
-2°
Galati
-3°
Giurgiu
-2°
Iasi
-8°
Miercurea Ciuc
10°
-2°
Oradea
-3°
Piatra Neamt
-2°
Pitesti
-4°
Ploiesti
12°
-3°
Resita
-3°
Rimnicu Vilcea
-2°
Satu Mare
-6°
Sf. Gheorghe
-6°
Sibiu
-4°
Slatina
-4°
Slobozia
-4°
Suceava
10°
-2°
Timisoara
-4°
Tirgoviste
-6°
Tirgu Jiu
-4°
Tirgu Mures
-1°
Tulcea
-3°
Vaslui
-3°
Zalau
20 apr