Formatul rămâne fidel formulei originale: Meghan invită publicul la ea acasă în Montecito (sau aproape, filmările nu au loc chiar la domiciliul ei) pentru a împărtăşi sfaturi şi trucuri pentru a face perioada sărbătorilor „memorabilă”, precizează Netflix într-un comunicat.
„Împreună, prietenii şi familia decorează casa, pregătesc festinuri de Crăciun, confecţionează cadouri sincere şi împărtăşesc multe momente vesele”, se arată în sinopsisul seriei.
După ce a lansat marca dedicată artei mesei (veselă, gemuri, cărţi de bucate), numită„ As Ever”, Meghan Markle a dezvăluit în martie anul trecut seria „With Love, Meghan”, în care o urmărim pe ducesă de Sussex grădinărind sau pregătind mâncăruri delicioase.
Dar acest format, foarte diferit de melodramele caracteristice cuplului princiar de la plecarea sa din familia britanică şi exilul său în Statele Unite în 2020, a fost larg criticat de presa anglo-saxonă, care denunţă un exerciţiu de autopromovare fără interes.
În ciuda criticilor batjocoritoare şi a audienţelor dezamăgitoare din primul sezon, al doilea sezon al emisiunii, lansat în august anul trecut, a reuşit totuşi să se claseze în topul programelor platformei la momentul lansării. O modalitate pentru Netflix de a justifica reînnoirea şi prelungirea parteneriatului cu Archewell Productions, compania lui Meghan Markle şi a prinţului Harry.




















