Vezi despre ce este vorba în conspirația oglinzilor false

De în Frumusete 9 apr 2019

Cu siguranță ai intrat cel puțin o dată în cabina de probă de la un magazin ca să constați cât de spațioasă este și să vezi în oglindă cât de bine îți stă ceva ca apoi când ai ajuns acasă să observi că parcă fusta pe care ți-ai luat-o sau bluza cumpărată parcă nu mai strălucește așa de frumos și nu te mai face atât de suplă. Descoperă în rândurile de mai jos de ce se întâmplă acest lucru.

Majoritatea cabinelor de probă au oglinzi mari, care să-ți permită să te vezi din orice unghi și lumini puternice în tavan care combinate cu reflexia din oglindă creează o imagine falsă a produselor de pe tine.

Care este de fapt conspirația?

Unii oameni consideră că magazinele achiziționează special oglinzi care diminuează proporțiile. Diferența există într-adevăr, dar este foarte subtilă, în așa fel încât să nu iasă în evidență și aceasta este subliniată cu ajutorul unei scheme de lumini bine pusă la punct, astfel încât clienții să încline mai mult spre sporirea veniturilor magazinelor.

Fiecare femeie este specială în felule ei, îndiferent de numărul pe care-l poartă la îmbrcăminte sau culoarea pielii, dar există un stigmat global asupra siluetelor pline, care îndeamnă pe toată lumea să arate cât mai subțire cu putință. Așadar, când multe doamne intră în cabina de probă, se uită în oglindă și speră să arate fie foarte slabe fi din contră, cu anumite forme, așa că magazinele le ajută să obțină ceea ce-și doresc.

Există vreo dovadă?

Pe YouTube există mai multe clipuri video care demontează această conspirație, printre care cele ale lui Shane Dawson, care menționează această problemă și chiar a investigat-o direct în magazinele locale și există cu siguranță diverse companii care fac astfel de „oglinzi magice”, deci orice proprietar de magazin cu haine are ocazia să facă comande astfel de oglinzi pentru a-și spori veniturile și din moment ce nu există legi clare care să interzică acest lucru, patronii sunt liberi să-și maximizeze șansele de fidelizare a clientelei, iar clienții trebuie să fie foarte conștienți de riscurile pe care și le asumă. Pe de altă parte, faptul că nu le spun clienților de aceste trucuri reprezintă un real pericol pentru toată lumea, deoarece dacă adevărul iese la iveală în vreun magazin, încrederea clientelei în acea marcă va fi zdruncinată pentru foarte multă vreme, oamenii nu-și vor mai lua poate haine de altfel de foarte bună calitate, iar vânzările magazinelor o vor lua în jos.

Tag-uri: , , , , , ,
loading...
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK
Articole similare

Adaugă un comentariu 0

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu.

Alte articole din Frumusete
Cele mai citite

Newsletter

Cele mai comentate
Felicitari pentru femei deosebite
-3°
Bucuresti
-2°
Bucuresti-zona centrala
-5°
Bucuresti-zona periferica
-4°
Alba Iulia
-3°
Alexandria
10°
-2°
Arad
-3°
Bacau
-2°
Baia Mare
-5°
Bistrita
-2°
Botosani
-3°
Braila
-5°
Brasov
-2°
Buzau
-3°
Calarasi
-4°
Cluj-Napoca
Constanta
-4°
Craiova
-5°
Deva
-3°
Drobeta-Turnu Severin
-4°
Focsani
-2°
Galati
-3°
Giurgiu
-2°
Iasi
-8°
Miercurea Ciuc
10°
-2°
Oradea
-3°
Piatra Neamt
-2°
Pitesti
-4°
Ploiesti
12°
-3°
Resita
-3°
Rimnicu Vilcea
-2°
Satu Mare
-6°
Sf. Gheorghe
-6°
Sibiu
-4°
Slatina
-4°
Slobozia
-4°
Suceava
10°
-2°
Timisoara
-4°
Tirgoviste
-6°
Tirgu Jiu
-4°
Tirgu Mures
-1°
Tulcea
-3°
Vaslui
-3°
Zalau
16 sep