Oana Roman

Oana Roman spune că s-a vindecat de rănile trecutului:...

Citeste mai mult»
Judi Dench

Judi Dench poate încă recita Shakespeare, în ciuda...

Citeste mai mult»
cher

Cher, pregătită să ajungă în fața Altarului cu iubitul ei...

Citeste mai mult»
ceas

Un ceas din colecția regizorului Francis Ford Coppola,...

Citeste mai mult»
Jane Fonda

Jane Fonda declară că achiziția Warner de către Netflix...

Citeste mai mult»
cloud dancer

Culoarea anului 2026 este Cloud Dancer, „un alb vaporos,...

Citeste mai mult»
Margot Robbie

Margot Robbie apără distribuţia din „Wuthering Heights”,...

Citeste mai mult»
Michael Jackson

Jermaine Jackson a anunțat proiectul unui muzeu dedicat...

Citeste mai mult»
Matthew Perry

Moartea vedetei din 'Friends' Matthew Perry. Un medic,...

Citeste mai mult»
harry

Prințul Harry face glume referitoare la Trump într-un...

Citeste mai mult»
artan

Adrian Pleşca 'Artan' va fi înmormântat vineri în...

Citeste mai mult»
ou

Un bărbat a fost acuzat de furt după ce a înghiţit un ou...

Citeste mai mult»
medlife

Simptome vagi, dar periculoase: cum depistează MedLife...

Citeste mai mult»
Prințesa Kate

Mai multe vedete vor asista alături de familia regală...

Citeste mai mult»
Stella McCartney

Gigantul de modă H&M a anunțat o colaborare cu creatoarea...

Citeste mai mult»
Brigitte Bardot

Noi detalii despre starea de sănătate a lui Brigitte...

Citeste mai mult»
Brad Pitt

O pensionară din Elveţia susţine că a fost jefuită de...

Citeste mai mult»
danny

Danny Seagren, primul interpret al personajului...

Citeste mai mult»
eva

Eva Green se alătură distribuţiei celui de-al treilea...

Citeste mai mult»
Johnny Depp

Viața cu Vanessa Paradis, a fost 'fericire pură', declară...

Citeste mai mult»
doru

Doru Octavian Dumitru se recuperează după cumpăna prin...

Citeste mai mult»
Scarlett Johansson

Scarlett Johansson va juca în viitorul film „Exorcistul”

Citeste mai mult»
creier

Creierul uman este 'preconfigurat' cu instrucțiuni pentru...

Citeste mai mult»
ddd

Soţia lui Sir Richard Branson, Joan, a murit. Magnatul...

Citeste mai mult»
Kevin Spacey

Kevin Spacey clarifică faptul că nu este fără adăpost şi...

Citeste mai mult»
Fara condimente!

Condimentul care ajută la combaterea obezității

Citeste mai mult»
ceas

Un ceas de aur care a aparținut unui cuplu de pe Titanic,...

Citeste mai mult»
Udo Kier,

Udo Kier, actorul german care a jucat în „My Own Private...

Citeste mai mult»
paste

În Parlamentul European, carbonara seamănă discordie

Citeste mai mult»
 Fatima Bosch

Miss Univers. Revanșă pentru candidata mexicană,...

Citeste mai mult»
miss

Miss Jamaica a căzut de pe scenă în timpul rundelor...

Citeste mai mult»
diana

Statuia de ceară a prințesei Diana purtând ''rochia...

Citeste mai mult»
eddie

Actorul Eddie Murphy spune că nu știe cum a ajuns să aibă...

Citeste mai mult»
catalin

Cătălin Crișan și Camelia s-au împăcat. Ce declarații a...

Citeste mai mult»
marin

Andreea Marin, apariție care i-a îngrijorat pe fani: „Ai...

Citeste mai mult»
Gemenele Kessler

Gemenele Kessler au murit la vârsta de 89 de ani prin...

Citeste mai mult»
Liev Schreiber

Actorul Liev Schreiber, internat de urgenţă la New York

Citeste mai mult»
inchisoare

Penitenciarele din Germania nu au obligația legală de a...

Citeste mai mult»
simon

Simon Leviev, cunoscut drept 'escrocul de pe Tinder', a...

Citeste mai mult»
Tom Cruise

Actorul Tom Cruise, recompensat cu un Oscar onorific

Citeste mai mult»

O femeie de afaceri puternică îşi va dori un brand la fel de puternic

De în Cariera 5 mai 2016

Se poate spune că femeia secolului XXI este un rezultat al sutelor de ani de perfecționare. A fost necesar să treacă sute de ani pentru că și cele mai misogine gândiri să înțeleagă că femeile se pot ocupă de mult mai multe activități pe lângă creșterea copiilor și treburile casei. Pe la jumătatea secolului trecut femeile și-au câștigat libertatea de a se ridica pe scară socială iar azi, egalitatea între sexe se manifestă la toate nivelurile și femeile ocupă posturi importante în diverse domenii. După anul 1990, româncele au dezvoltat afaceri care s-au dovedit de succes. Am putea concluzionă spunând că româncele sunt femei puternice care, în timp, au învățat să ridice construcții solide.

Dar, să revenim la subiect articolului. O femeie de afaceri puternică își va dori un brand la fel de puternic, dar ce poate face pentru a-l obține? În cele ce urmează vom face referire la două elemente esențiale pentru obținerea unui brand de succes: abordări ale strategiilor de marca și obiective ce se pot stabili. Înregistrarea mărcii este primul pas pe care trebuie să îl facă toate companiile care își doresc un brand puternicPentru a-și dezvolta strategiile de marcă o companie poate opta pentru una din abordările următoare:

  • Utilizarea mărcii de firmă pentru produsele proprii: altfel spus, compania utilizează numele de firmă sau un nume principal care acoperă toată varietatea de produse realizate. Ex: Phillips;
  • Utilizarea unei mărci distincte pentru o familie de produse. Spre deosebire de prima abordare și chiar în contrast cu această, numele unei familii de produse definește produse diferite dar între care există anumite legături. Se recomanda că această abordare să fie aplicată în cazul produselor pe care o companie le realizează, destinate unor piețe diferite. Parametrii de calitate, stil și ambalare asigură legăturile între aceste produse. Ex: General Motors și Opel;
  • Utilizarea unei mărci distincte pentru o linie de produse. Această abordare se recomanda în cazul produselor între care există similarități mult mai puternice decât cele existențe în cadrul unei familii (variante diferite ale unui produs de bază). Ex: PEPSI CO și Pizza Hut.
  • Utilizarea unei mărci distincte pentru un singur produs. Această abordare se recomanda a fi aplicată în cazul unui tip distinct de produs plasat pe un anumit tip de piață, oferind totuși posibilitatea efectuării unor combinații ale gustului, mărimii, modului de împachetare sau a serviciilor opționale asociate în cadrul ofertei. Ex: Procter & Gamble.

Cu scopul de a se obține un brand puternic se pot stabili anumite obiective Între obiectivele principale se regăsește promovarea informațiilor. Firmă furnizează informațiile relevante cu privire la mărcile sale oferite pe piață. Informațiile se referă la caracteristici, prețuri etc. Un alt obiectiv principal al promovării brandului constă în diferențierea brandului, ceea ce înseamnă că trebuie să fie convinși clienții cu privire la caracteristicile incomparabile sau meritele mărcii respective. O astfel de diferențiere ajută la crearea loialității pentru un anumit brand, ceea ce înseamnă că se va urmări fidelizarea consumatorilor pentru un anumit produs. De asemenea, eforturile de promovare a brandului vizează stimularea cererii pentru un produs, urmărindu-se convingerea clienților de a cumpără mai mult și mai mult, astfel încât să se mărească vânzările și cotă de piață. Sursa: www.actefirma.ro.

Tag-uri: , , , ,
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK
Articole similare

Adaugă un comentariu 1

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu.

...că și cele mai misogine gândiri să înțeleagă că femeile se pot ocupă de mult mai multe activități pe Citește mai departe… Sursa: feminis.ro ...
Spune-ţi părerea
Alte articole din Cariera
Cele mai citite
Azi
Săptămânal
Lunar

Newsletter

Cele mai comentate
Felicitari pentru femei deosebite
-3°
Bucuresti
-2°
Bucuresti-zona centrala
-5°
Bucuresti-zona periferica
-4°
Alba Iulia
-3°
Alexandria
10°
-2°
Arad
-3°
Bacau
-2°
Baia Mare
-5°
Bistrita
-2°
Botosani
-3°
Braila
-5°
Brasov
-2°
Buzau
-3°
Calarasi
-4°
Cluj-Napoca
Constanta
-4°
Craiova
-5°
Deva
-3°
Drobeta-Turnu Severin
-4°
Focsani
-2°
Galati
-3°
Giurgiu
-2°
Iasi
-8°
Miercurea Ciuc
10°
-2°
Oradea
-3°
Piatra Neamt
-2°
Pitesti
-4°
Ploiesti
12°
-3°
Resita
-3°
Rimnicu Vilcea
-2°
Satu Mare
-6°
Sf. Gheorghe
-6°
Sibiu
-4°
Slatina
-4°
Slobozia
-4°
Suceava
10°
-2°
Timisoara
-4°
Tirgoviste
-6°
Tirgu Jiu
-4°
Tirgu Mures
-1°
Tulcea
-3°
Vaslui
-3°
Zalau
09 dec