Kim Kardashian

Kim Kardashian, care vrea să devină avocată, acuză...

Citeste mai mult»
monede

Un francez a găsit în grădina casei lingouri și monede de...

Citeste mai mult»
robert

Robert De Niro a primit cea mai înaltă distincție civilă...

Citeste mai mult»
Meghan Markle

Meghan Markle se pregătește să revină în lumea filmului...

Citeste mai mult»
scandal

Dispută aprinsă între un organizator și una dintre...

Citeste mai mult»
cvintu

O femeie germană a născut cvintupleți într-un spital din...

Citeste mai mult»
viziru

De ce a dispărut Lucian Viziru din lumina reflectoarelor

Citeste mai mult»
regina elisabeta

Stilul vestimentar inimitabil al reginei Elisabeta a...

Citeste mai mult»
diane ladd

Diane Ladd, actriţă în „Wild at Heart” şi „Alice Doesn’t...

Citeste mai mult»
Jonathan Bailey

Actorul Jonathan Bailey, desemnat de revista People „cel...

Citeste mai mult»
david

David Beckham a fost înnobilat pentru serviciile aduse...

Citeste mai mult»
jd vance

JD Vance spune că ar vrea ca soţia sa, Usha, care provine...

Citeste mai mult»
George Clooney

George Clooney spune că a fost o „greşeală” ca Harris...

Citeste mai mult»
leclerc

”Tati vrea să se căsătorească cu tine”. Cererea în...

Citeste mai mult»
Prințul William

Prințul William câștigă un proces privind încălcarea...

Citeste mai mult»
Johnny Depp

Johnny Depp donează 65.000 de dolari pentru un centru...

Citeste mai mult»
andrew

Retragerea titlurilor deținute de prințul Andrew nu le va...

Citeste mai mult»
 Kim Kardashian

NASA reacționează după ce Kim Kardashian a susținut că...

Citeste mai mult»
muzica

Muzica poate contribui la reducerea riscului de demență...

Citeste mai mult»
emma

Emma Thompson vorbeşte despre „iritarea intensă” pe care...

Citeste mai mult»
Paul McCartney

Un documentar despre cariera lui Paul McCartney după...

Citeste mai mult»
maxima

Regina Țărilor de Jos s-a vopsit pe față în culori de...

Citeste mai mult»
Nelly Furtado

Cântăreaţa Nelly Furtado a anunţat că îşi va întrerupe...

Citeste mai mult»
diddy

Fostul star hip-hop P. Diddy va putea fi eliberat din...

Citeste mai mult»
Prunella Scales

Actrița britanică Prunella Scales, cunoscută din serialul...

Citeste mai mult»
Katy Perry și Justin Trudeau

E oficial. Katy Perry şi Justin Trudeau şi-au făcut...

Citeste mai mult»
Björn Andrésen

Björn Andrésen, eternul Tadzio din „Moartea la Veneţia”...

Citeste mai mult»
George Clooney

George Clooney, eroul din saga "Ocean's", a reacţionat cu...

Citeste mai mult»
 Kim Kardashian

Kim Kardashian dezvăluie că a suferit un anevrism, pe...

Citeste mai mult»
George Clooney

George Clooney revine asupra trecutului său în cinema,...

Citeste mai mult»
gene

Transformarea care îți schimbă complet expresia feței în...

Citeste mai mult»
cornel

Cornel Păsat, adevărul despre împăcarea cu Bianca: „M-am...

Citeste mai mult»
brigitte

'Sunt bine', a dat asigurări Brigitte Bardot, după...

Citeste mai mult»
lizzo

Lizzo, dată în judecată pentru plagiat din cauza unui...

Citeste mai mult»
ceai

Ceaiuri care te ajută să slăbești: soluții naturale care...

Citeste mai mult»
doru

Doru Octavian Dumitru, la spital unde a fost supus unei...

Citeste mai mult»
labubu

Bărbat reținut pentru furtul a zeci de păpuși Labubu în...

Citeste mai mult»
tiktok

Un tribunal din Nigeria i-a condamnat pe doi utilizatori...

Citeste mai mult»
Delia,

Delia, reacție fermă pentru fanii care o abordează în...

Citeste mai mult»
Dana Rogoz

Dana Rogoz, cascadorie spectaculoasă la mare înălțime:...

Citeste mai mult»

O femeie de afaceri puternică îşi va dori un brand la fel de puternic

De în Cariera 5 mai 2016

Se poate spune că femeia secolului XXI este un rezultat al sutelor de ani de perfecționare. A fost necesar să treacă sute de ani pentru că și cele mai misogine gândiri să înțeleagă că femeile se pot ocupă de mult mai multe activități pe lângă creșterea copiilor și treburile casei. Pe la jumătatea secolului trecut femeile și-au câștigat libertatea de a se ridica pe scară socială iar azi, egalitatea între sexe se manifestă la toate nivelurile și femeile ocupă posturi importante în diverse domenii. După anul 1990, româncele au dezvoltat afaceri care s-au dovedit de succes. Am putea concluzionă spunând că româncele sunt femei puternice care, în timp, au învățat să ridice construcții solide.

Dar, să revenim la subiect articolului. O femeie de afaceri puternică își va dori un brand la fel de puternic, dar ce poate face pentru a-l obține? În cele ce urmează vom face referire la două elemente esențiale pentru obținerea unui brand de succes: abordări ale strategiilor de marca și obiective ce se pot stabili. Înregistrarea mărcii este primul pas pe care trebuie să îl facă toate companiile care își doresc un brand puternicPentru a-și dezvolta strategiile de marcă o companie poate opta pentru una din abordările următoare:

  • Utilizarea mărcii de firmă pentru produsele proprii: altfel spus, compania utilizează numele de firmă sau un nume principal care acoperă toată varietatea de produse realizate. Ex: Phillips;
  • Utilizarea unei mărci distincte pentru o familie de produse. Spre deosebire de prima abordare și chiar în contrast cu această, numele unei familii de produse definește produse diferite dar între care există anumite legături. Se recomanda că această abordare să fie aplicată în cazul produselor pe care o companie le realizează, destinate unor piețe diferite. Parametrii de calitate, stil și ambalare asigură legăturile între aceste produse. Ex: General Motors și Opel;
  • Utilizarea unei mărci distincte pentru o linie de produse. Această abordare se recomanda în cazul produselor între care există similarități mult mai puternice decât cele existențe în cadrul unei familii (variante diferite ale unui produs de bază). Ex: PEPSI CO și Pizza Hut.
  • Utilizarea unei mărci distincte pentru un singur produs. Această abordare se recomanda a fi aplicată în cazul unui tip distinct de produs plasat pe un anumit tip de piață, oferind totuși posibilitatea efectuării unor combinații ale gustului, mărimii, modului de împachetare sau a serviciilor opționale asociate în cadrul ofertei. Ex: Procter & Gamble.

Cu scopul de a se obține un brand puternic se pot stabili anumite obiective Între obiectivele principale se regăsește promovarea informațiilor. Firmă furnizează informațiile relevante cu privire la mărcile sale oferite pe piață. Informațiile se referă la caracteristici, prețuri etc. Un alt obiectiv principal al promovării brandului constă în diferențierea brandului, ceea ce înseamnă că trebuie să fie convinși clienții cu privire la caracteristicile incomparabile sau meritele mărcii respective. O astfel de diferențiere ajută la crearea loialității pentru un anumit brand, ceea ce înseamnă că se va urmări fidelizarea consumatorilor pentru un anumit produs. De asemenea, eforturile de promovare a brandului vizează stimularea cererii pentru un produs, urmărindu-se convingerea clienților de a cumpără mai mult și mai mult, astfel încât să se mărească vânzările și cotă de piață. Sursa: www.actefirma.ro.

Tag-uri: , , , ,
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK
Articole similare

Adaugă un comentariu 1

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu.

...că și cele mai misogine gândiri să înțeleagă că femeile se pot ocupă de mult mai multe activități pe Citește mai departe… Sursa: feminis.ro ...
Spune-ţi părerea
Alte articole din Cariera
Cele mai citite
Azi
Săptămânal
Lunar

Newsletter

Cele mai comentate
Felicitari pentru femei deosebite
-3°
Bucuresti
-2°
Bucuresti-zona centrala
-5°
Bucuresti-zona periferica
-4°
Alba Iulia
-3°
Alexandria
10°
-2°
Arad
-3°
Bacau
-2°
Baia Mare
-5°
Bistrita
-2°
Botosani
-3°
Braila
-5°
Brasov
-2°
Buzau
-3°
Calarasi
-4°
Cluj-Napoca
Constanta
-4°
Craiova
-5°
Deva
-3°
Drobeta-Turnu Severin
-4°
Focsani
-2°
Galati
-3°
Giurgiu
-2°
Iasi
-8°
Miercurea Ciuc
10°
-2°
Oradea
-3°
Piatra Neamt
-2°
Pitesti
-4°
Ploiesti
12°
-3°
Resita
-3°
Rimnicu Vilcea
-2°
Satu Mare
-6°
Sf. Gheorghe
-6°
Sibiu
-4°
Slatina
-4°
Slobozia
-4°
Suceava
10°
-2°
Timisoara
-4°
Tirgoviste
-6°
Tirgu Jiu
-4°
Tirgu Mures
-1°
Tulcea
-3°
Vaslui
-3°
Zalau
08 noi