Printul William & Kate Middleton

Prinţul şi prinţesa de Wales se vor muta într-o casă nouă...

Citeste mai mult»
Shakira

Shakira anulează un concert din septembrie în Republica...

Citeste mai mult»
Marius Borg Hoiby

Fiul cel mare al prințesei moștenitoare a Norvegiei,...

Citeste mai mult»
ochi

Obiceiul aparent inofensiv care poate afecta grav vederea

Citeste mai mult»
Priscilla Presley

Foştii parteneri de afaceri ai Priscillei Presley au...

Citeste mai mult»
Melania Trump

Melania Trump ameninţă că îl va da în judecată pe Hunter...

Citeste mai mult»
Freddie Mercury

Fiica „secretă” a lui Freddie Mercury vorbește pentru...

Citeste mai mult»
felix

Felix Baumgartner avea o asigurare de 500 de milioane de...

Citeste mai mult»
Daniel Day-Lewis

Daniel Day-Lewis revine pe ecrane pentru a juca în filmul...

Citeste mai mult»
Harry și Meghan Markle

Prinţul Harry şi Meghan Markle şi-au prelungit...

Citeste mai mult»
 Taylor Swift

Taylor Swift anunță un nou album, intitulat 'The Life of...

Citeste mai mult»
madonna

Cântăreața Madonna face apel la donații pentru 'copiii...

Citeste mai mult»
emma

Emma Thompson spune că Donald Trump a invitat-o la o...

Citeste mai mult»
banderas

Antonio Banderas exclude posibilitatea pensionării la...

Citeste mai mult»
Rafael Nadal

Rafael Nadal a devenit tată pentru a doua oară. Soţia sa...

Citeste mai mult»

Ciocolată împotriva gripei: descoperirea care ar putea...

Citeste mai mult»
Meghan Markle

„Ducesa dificilă” Meghan Markle, ignorată de prietenii...

Citeste mai mult»

Femeile cu mai mulți copii prezintă un risc de cancer mai...

Citeste mai mult»
sole

„Ziua AUREI” – prima campanie din România în care un...

Citeste mai mult»
Francis Ford Coppola

Regizorul american Francis Ford Coppola, după ce a fost...

Citeste mai mult»
Katy Perry

O admiratoare în vârstă de 12 ani a lui Katy Perry s-a...

Citeste mai mult»
Ozzy Osbourne

Ozzy Osbourne a murit din cauza unui stop cardiac

Citeste mai mult»
Lady Gaga

Lady Gaga a înregistrat o piesă pentru coloana sonoră a...

Citeste mai mult»
 Sean Combs

Un judecător american a refuzat eliberarea pe cauțiune a...

Citeste mai mult»
dua lipa

Dua Lipa se declară „recunoscătoare” după ce a primit...

Citeste mai mult»
oasis

Un fan Oasis a murit căzând de la tribuna superioară a...

Citeste mai mult»
Harry

Prinţul Harry, acuzat într-o biografie a ducelui de York...

Citeste mai mult»
asky

De ce să alegi un hotel cu plajă privată pentru...

Citeste mai mult»
arnold

Ce alimente a exclus Arnold Schwarzenegger din meniul...

Citeste mai mult»
justin

Justin Timberlake a anunțat că suferă de boala Lyme

Citeste mai mult»
Hulk Hogan

Hulk Hogan a murit din cauza unui „infarct miocardic...

Citeste mai mult»
suc

Cât de mult îi afectează pe copii timpul petrecut în fața...

Citeste mai mult»
Michael Jackson

O șosetă a cântărețului Michael Jackson, considerată...

Citeste mai mult»
Katy și Justin

Justin Trudeau şi Katy Perry au fost văzuţi luând masa...

Citeste mai mult»
Andi Moisescu

Andi Moisescu, declarații rare despre tatăl său care l-a...

Citeste mai mult»
P. Diddy

Rapperul P. Diddy cere să fie eliberat contra unei...

Citeste mai mult»
Cheloo

Cheloo, prins de poliţişti după ce ar fi făcut scandal în...

Citeste mai mult»
lopez

Dieta minune care o ajută pe Jennifer Lopez să arate atât...

Citeste mai mult»
Beyonce

Donald Trump o acuză pe Beyoncé că a primit din partea...

Citeste mai mult»
Ozzy Osbourne

Fanii lui Ozzy Osbourne îi vor putea aduce un ultim...

Citeste mai mult»

Romanii folosesc site-urile de socializare pentru a se "imprieteni" cu brandurile?

De în Monden 27 sep 2011
Pentru ce iti folosesc Facebook-ul, Twitter-ul, Google+ - ul sau LinkedIn-ul? Pentru a fi la curent cu activitatile prietenilor tai sau, mai degraba, pentru a sta aproape de brandurile tale preferate? GfK Romania a analizat modul in care consumatorii romani apreciaza comunicarea companiilor atat prin publicitatea online, cat si prin social media.

Potrivit rezultatelor studiului, a reiesit faptul ca 61% dintre respondenti prefera site-urile dedicate marcilor, in timp ce 41% prefera site-urile de companie. 41% dintre utilizatorii romani de internet sunt de parere ca emailurile directe sunt o modalitate adecvata prin care o marca sa comunice cu consumatorii sai. Cu toate acestea, comunicarea prin intermediul emailului trebuie folosita cu prudenta, prea multe mesaje comerciale riscand sa fie percepute ca spam.

Consumatorii romani nu considera formatele publicitare care revin cu insistenta, cum ar fi reclamele de tip pop-up sau reclamele interstitiale, drept modalitati de comunicare adecvate.

Interactiunea marcilor prin intermediul retelelor sociale

Retelele sociale (Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ etc) sunt foarte cunoscute in randul utilizatorilor de Internet din mediul urban. Astfel, 87% din respondentii studiului au un cont pe cel putin o retea sociala, iar dintre acestia 89% au cont de Facebook.

Prezenta marcilor in mediile sociale sunt bine primite de consumatori, acestea fiind recomandate de 40% dintre respondenti, prin impartasirea continutului. Astfel, comunicarea devine bidirectionala, consumatorii avand un cuvant mult mai greu de spus decat in trecut.

Comportamentul consumatorilor fata de brandurile prezente in social media

Studiind comportamentul utilizatorilor romani de Facebook, au rezultat cateva tendinte generale. Utilizatorilor de internet le place sa se “imprieteneasca”, prin intermediul social media, cu marcile care sunt prezente pe aceste site-uri. Aproape 2 treimi dintre cei care au cont in Facebook devenind fani sau dand like cel putin unei marci din reteaua sociala (63%); femeile si elevii sau studentii reprezinta categoriile cele mai predispuse la acest tip de comportament.

Mai mult decat atat, 40% dintre utilizatorii de Facebook se transforma in adevarati promotori ai marcilor prezente in aceasta retea. Acestora li s-a intamplat cel putin o data sa “dea mai departe” materiale pe care marcile le posteaza pe paginile lor.

Este notabil faptul ca aproape 30% dintre utilizatorii retelelor sociale au publicat de buna voie reclame pe profilul lor de Facebook si 35% au participat la discutii cu alte persoane din reteaua sociala despre diferite marci.

Facebook ofera posibilitatea marcilor de a se apropia de consumatorii lor si de a-i invita sa participe la evenimente concepute special pentru ei. In aceasta privinta, apetitul utilizatorilor romani de internet este crescut si deja un sfert dintre utilizatorii de Facebook au participat la diferite evenimente la care au fost invitati de companiile prezente in Facebook.

Sursa foto: newpopularmedia.com

GfK Romania a analizat modul in care consumatorii romani apreciaza comunicarea companiilor atat prin publicitatea online cat si prin social media.
Tag-uri: , , , , , , ,
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK
Articole similare

Adaugă un comentariu 0

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu.

Alte articole din Monden
Cele mai citite
Azi
Săptămânal
Lunar

Newsletter

Cele mai comentate
Felicitari pentru femei deosebite
-3°
Bucuresti
-2°
Bucuresti-zona centrala
-5°
Bucuresti-zona periferica
-4°
Alba Iulia
-3°
Alexandria
10°
-2°
Arad
-3°
Bacau
-2°
Baia Mare
-5°
Bistrita
-2°
Botosani
-3°
Braila
-5°
Brasov
-2°
Buzau
-3°
Calarasi
-4°
Cluj-Napoca
Constanta
-4°
Craiova
-5°
Deva
-3°
Drobeta-Turnu Severin
-4°
Focsani
-2°
Galati
-3°
Giurgiu
-2°
Iasi
-8°
Miercurea Ciuc
10°
-2°
Oradea
-3°
Piatra Neamt
-2°
Pitesti
-4°
Ploiesti
12°
-3°
Resita
-3°
Rimnicu Vilcea
-2°
Satu Mare
-6°
Sf. Gheorghe
-6°
Sibiu
-4°
Slatina
-4°
Slobozia
-4°
Suceava
10°
-2°
Timisoara
-4°
Tirgoviste
-6°
Tirgu Jiu
-4°
Tirgu Mures
-1°
Tulcea
-3°
Vaslui
-3°
Zalau
19 aug