eurovision

Islanda va boicota Eurovision 2026 în semn de protest...

Citeste mai mult»
Beyonce

Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour...

Citeste mai mult»
 Taylor Swift

''All Too Well'' este melodia preferată a lui Taylor...

Citeste mai mult»
theo

Theo Rose, mustrări de conștiință în ziua serbării fiului...

Citeste mai mult»
Brigitte Macron

Prima-doamnă a Franţei, sub tirul criticilor după ce a...

Citeste mai mult»

Hainele realizate din pliester reciclat poluează mai mult...

Citeste mai mult»
Oana Roman

Oana Roman spune că s-a vindecat de rănile trecutului:...

Citeste mai mult»
Judi Dench

Judi Dench poate încă recita Shakespeare, în ciuda...

Citeste mai mult»
cher

Cher, pregătită să ajungă în fața Altarului cu iubitul ei...

Citeste mai mult»
ceas

Un ceas din colecția regizorului Francis Ford Coppola,...

Citeste mai mult»
Jane Fonda

Jane Fonda declară că achiziția Warner de către Netflix...

Citeste mai mult»
cloud dancer

Culoarea anului 2026 este Cloud Dancer, „un alb vaporos,...

Citeste mai mult»
Margot Robbie

Margot Robbie apără distribuţia din „Wuthering Heights”,...

Citeste mai mult»
Michael Jackson

Jermaine Jackson a anunțat proiectul unui muzeu dedicat...

Citeste mai mult»
Matthew Perry

Moartea vedetei din 'Friends' Matthew Perry. Un medic,...

Citeste mai mult»
harry

Prințul Harry face glume referitoare la Trump într-un...

Citeste mai mult»
artan

Adrian Pleşca 'Artan' va fi înmormântat vineri în...

Citeste mai mult»
ou

Un bărbat a fost acuzat de furt după ce a înghiţit un ou...

Citeste mai mult»
medlife

Simptome vagi, dar periculoase: cum depistează MedLife...

Citeste mai mult»
Prințesa Kate

Mai multe vedete vor asista alături de familia regală...

Citeste mai mult»
Stella McCartney

Gigantul de modă H&M a anunțat o colaborare cu creatoarea...

Citeste mai mult»
Brigitte Bardot

Noi detalii despre starea de sănătate a lui Brigitte...

Citeste mai mult»
Brad Pitt

O pensionară din Elveţia susţine că a fost jefuită de...

Citeste mai mult»
danny

Danny Seagren, primul interpret al personajului...

Citeste mai mult»
eva

Eva Green se alătură distribuţiei celui de-al treilea...

Citeste mai mult»
Johnny Depp

Viața cu Vanessa Paradis, a fost 'fericire pură', declară...

Citeste mai mult»
doru

Doru Octavian Dumitru se recuperează după cumpăna prin...

Citeste mai mult»
Scarlett Johansson

Scarlett Johansson va juca în viitorul film „Exorcistul”

Citeste mai mult»
creier

Creierul uman este 'preconfigurat' cu instrucțiuni pentru...

Citeste mai mult»
ddd

Soţia lui Sir Richard Branson, Joan, a murit. Magnatul...

Citeste mai mult»
Kevin Spacey

Kevin Spacey clarifică faptul că nu este fără adăpost şi...

Citeste mai mult»
Fara condimente!

Condimentul care ajută la combaterea obezității

Citeste mai mult»
ceas

Un ceas de aur care a aparținut unui cuplu de pe Titanic,...

Citeste mai mult»
Udo Kier,

Udo Kier, actorul german care a jucat în „My Own Private...

Citeste mai mult»
paste

În Parlamentul European, carbonara seamănă discordie

Citeste mai mult»
 Fatima Bosch

Miss Univers. Revanșă pentru candidata mexicană,...

Citeste mai mult»
miss

Miss Jamaica a căzut de pe scenă în timpul rundelor...

Citeste mai mult»
diana

Statuia de ceară a prințesei Diana purtând ''rochia...

Citeste mai mult»
eddie

Actorul Eddie Murphy spune că nu știe cum a ajuns să aibă...

Citeste mai mult»
catalin

Cătălin Crișan și Camelia s-au împăcat. Ce declarații a...

Citeste mai mult»

Romanii folosesc site-urile de socializare pentru a se "imprieteni" cu brandurile?

De în Monden 27 sep 2011
Pentru ce iti folosesc Facebook-ul, Twitter-ul, Google+ - ul sau LinkedIn-ul? Pentru a fi la curent cu activitatile prietenilor tai sau, mai degraba, pentru a sta aproape de brandurile tale preferate? GfK Romania a analizat modul in care consumatorii romani apreciaza comunicarea companiilor atat prin publicitatea online, cat si prin social media.

Potrivit rezultatelor studiului, a reiesit faptul ca 61% dintre respondenti prefera site-urile dedicate marcilor, in timp ce 41% prefera site-urile de companie. 41% dintre utilizatorii romani de internet sunt de parere ca emailurile directe sunt o modalitate adecvata prin care o marca sa comunice cu consumatorii sai. Cu toate acestea, comunicarea prin intermediul emailului trebuie folosita cu prudenta, prea multe mesaje comerciale riscand sa fie percepute ca spam.

Consumatorii romani nu considera formatele publicitare care revin cu insistenta, cum ar fi reclamele de tip pop-up sau reclamele interstitiale, drept modalitati de comunicare adecvate.

Interactiunea marcilor prin intermediul retelelor sociale

Retelele sociale (Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ etc) sunt foarte cunoscute in randul utilizatorilor de Internet din mediul urban. Astfel, 87% din respondentii studiului au un cont pe cel putin o retea sociala, iar dintre acestia 89% au cont de Facebook.

Prezenta marcilor in mediile sociale sunt bine primite de consumatori, acestea fiind recomandate de 40% dintre respondenti, prin impartasirea continutului. Astfel, comunicarea devine bidirectionala, consumatorii avand un cuvant mult mai greu de spus decat in trecut.

Comportamentul consumatorilor fata de brandurile prezente in social media

Studiind comportamentul utilizatorilor romani de Facebook, au rezultat cateva tendinte generale. Utilizatorilor de internet le place sa se “imprieteneasca”, prin intermediul social media, cu marcile care sunt prezente pe aceste site-uri. Aproape 2 treimi dintre cei care au cont in Facebook devenind fani sau dand like cel putin unei marci din reteaua sociala (63%); femeile si elevii sau studentii reprezinta categoriile cele mai predispuse la acest tip de comportament.

Mai mult decat atat, 40% dintre utilizatorii de Facebook se transforma in adevarati promotori ai marcilor prezente in aceasta retea. Acestora li s-a intamplat cel putin o data sa “dea mai departe” materiale pe care marcile le posteaza pe paginile lor.

Este notabil faptul ca aproape 30% dintre utilizatorii retelelor sociale au publicat de buna voie reclame pe profilul lor de Facebook si 35% au participat la discutii cu alte persoane din reteaua sociala despre diferite marci.

Facebook ofera posibilitatea marcilor de a se apropia de consumatorii lor si de a-i invita sa participe la evenimente concepute special pentru ei. In aceasta privinta, apetitul utilizatorilor romani de internet este crescut si deja un sfert dintre utilizatorii de Facebook au participat la diferite evenimente la care au fost invitati de companiile prezente in Facebook.

Sursa foto: newpopularmedia.com

GfK Romania a analizat modul in care consumatorii romani apreciaza comunicarea companiilor atat prin publicitatea online cat si prin social media.
Tag-uri: , , , , , , ,
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK
Articole similare

Adaugă un comentariu 0

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu.

Alte articole din Monden
Cele mai citite
Azi
Săptămânal
Lunar

Newsletter

Cele mai comentate
Felicitari pentru femei deosebite
-3°
Bucuresti
-2°
Bucuresti-zona centrala
-5°
Bucuresti-zona periferica
-4°
Alba Iulia
-3°
Alexandria
10°
-2°
Arad
-3°
Bacau
-2°
Baia Mare
-5°
Bistrita
-2°
Botosani
-3°
Braila
-5°
Brasov
-2°
Buzau
-3°
Calarasi
-4°
Cluj-Napoca
Constanta
-4°
Craiova
-5°
Deva
-3°
Drobeta-Turnu Severin
-4°
Focsani
-2°
Galati
-3°
Giurgiu
-2°
Iasi
-8°
Miercurea Ciuc
10°
-2°
Oradea
-3°
Piatra Neamt
-2°
Pitesti
-4°
Ploiesti
12°
-3°
Resita
-3°
Rimnicu Vilcea
-2°
Satu Mare
-6°
Sf. Gheorghe
-6°
Sibiu
-4°
Slatina
-4°
Slobozia
-4°
Suceava
10°
-2°
Timisoara
-4°
Tirgoviste
-6°
Tirgu Jiu
-4°
Tirgu Mures
-1°
Tulcea
-3°
Vaslui
-3°
Zalau
12 dec