Loredana Groza

Loredana Groza a cântat alături de mama ei la petrecerea...

Citeste mai mult»
Aya Nakamura

Cântăreața Aya Nakamura are o statuie din ceară la muzeul...

Citeste mai mult»
Tora Vasilescu

Ce consumă Tora Vasilescu pentru a se menține în formă la...

Citeste mai mult»
 Katy Perry și Orlando Bloom

Relația dintre Katy Perry și Orlando Bloom ar fi ajuns la...

Citeste mai mult»
Harvey Weinstein

Harvey Weinstein a fost găsit vinovat de agresiune...

Citeste mai mult»
Gabriela Cristea

Gabriela Cristea, probleme în vacanța petrecută în...

Citeste mai mult»
amalia

Prințesa Amalia a Țărilor de Jos a suferit o fractură de...

Citeste mai mult»
justin baldoni si blake lively

Un judecător a respins procesul de 400 de milioane de...

Citeste mai mult»
rochii

Rochii de vară extrasezon – cum să le porți în zilele mai...

Citeste mai mult»
frum

Self-care feminin în era digitală: Cum evoluează...

Citeste mai mult»
Printesa Diana

Obiecte de vestimentație care i-au aparținut prințesei...

Citeste mai mult»
Malia

Malia, fiica lui Michelle şi Barack Obama, renunţă la...

Citeste mai mult»
sejur

Antalya sau Bodrum? Ce destinație ți se potrivește mai bine?

Citeste mai mult»
Tom Cruise

Tom Cruise a fost inclus în Cartea Recordurilor Guinness

Citeste mai mult»
jane

Prima geantă Hermès concepută în 1984 pentru Jane Birkin...

Citeste mai mult»
David Beckham

David Beckham va primi titlul de cavaler din partea...

Citeste mai mult»
Cătălin Crișan

Cătălin Crișan, acuzat că și-a agresat fizic partenera, a...

Citeste mai mult»
Harry

Prințul Harry a analizat posibilitatea de a-și schimba...

Citeste mai mult»
Rod Stewart

Cântărețul Rod Stewart a anulat două concerte în Las...

Citeste mai mult»
Michael J. Fox

Michael J. Fox lansează un apel pentru găsirea unei...

Citeste mai mult»
Morten Harket

Morten Harket, solistul trupei a-ha, suferă de Parkinson

Citeste mai mult»
Meghan Markle

Meghan Markle sărbătoreşte ziua de naştere a fiicei sale...

Citeste mai mult»
crbl

De ce își vede rar CRBL fiica: „E complicată toată treaba...

Citeste mai mult»
Nicoleta Luciu

Nicoleta Luciu a slăbit 7 kilograme în trei săptămâni:...

Citeste mai mult»
 Kim Kardashian

Procesul Kardashian: Sentințele 'bunicilor bandiți' au...

Citeste mai mult»
 Taylor Swift

Taylor Swift a recâştigat controlul asupra muzicii sale,...

Citeste mai mult»
Opal Suchata Chuangsri

Opal Suchata Chuangsri din Thailanda este Miss World...

Citeste mai mult»
buchet

Buchete de 101 trandafiri pentru aniversări speciale

Citeste mai mult»
dlllf

Când să te oprești: Semnale că este timpul să iei o pauză...

Citeste mai mult»
Russell Brand

Russell Brand a pledat nevinovat la acuzațiile de viol și...

Citeste mai mult»
Mako a Japoniei

Fosta prințesă Mako a Japoniei a născut primul său copil

Citeste mai mult»
vancea

Cum se menține în formă Roxana Vancea. Fosta asistentă TV...

Citeste mai mult»
Angelina Jolie si Brad Pitt

Brad Pitt, prima reacție după încheierea divorțului de...

Citeste mai mult»
Maria

Maria Grazia Chiuri a demisionat din funcția de director...

Citeste mai mult»
maicu

O sesiune de beatboxing a unor călugăriţe braziliene la o...

Citeste mai mult»
cuplu

Mituri despre dragoste care pot distruge o căsnicie

Citeste mai mult»
cancer

Medicii au descoperit o posibilă cauză a creșterii...

Citeste mai mult»
giulia

Giulia a ajuns de urgență la spital după ce a mâncat...

Citeste mai mult»
Ilona Brezoianu

Ilona Brezoianu este însărcinată: „Suntem mega fericiți!”

Citeste mai mult»
borcea

Pe ce cheltuie Cristi Borcea 500.000 de euro lunar: „E...

Citeste mai mult»

Romanii folosesc site-urile de socializare pentru a se "imprieteni" cu brandurile?

De în Monden 27 sep 2011
Pentru ce iti folosesc Facebook-ul, Twitter-ul, Google+ - ul sau LinkedIn-ul? Pentru a fi la curent cu activitatile prietenilor tai sau, mai degraba, pentru a sta aproape de brandurile tale preferate? GfK Romania a analizat modul in care consumatorii romani apreciaza comunicarea companiilor atat prin publicitatea online, cat si prin social media.

Potrivit rezultatelor studiului, a reiesit faptul ca 61% dintre respondenti prefera site-urile dedicate marcilor, in timp ce 41% prefera site-urile de companie. 41% dintre utilizatorii romani de internet sunt de parere ca emailurile directe sunt o modalitate adecvata prin care o marca sa comunice cu consumatorii sai. Cu toate acestea, comunicarea prin intermediul emailului trebuie folosita cu prudenta, prea multe mesaje comerciale riscand sa fie percepute ca spam.

Consumatorii romani nu considera formatele publicitare care revin cu insistenta, cum ar fi reclamele de tip pop-up sau reclamele interstitiale, drept modalitati de comunicare adecvate.

Interactiunea marcilor prin intermediul retelelor sociale

Retelele sociale (Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ etc) sunt foarte cunoscute in randul utilizatorilor de Internet din mediul urban. Astfel, 87% din respondentii studiului au un cont pe cel putin o retea sociala, iar dintre acestia 89% au cont de Facebook.

Prezenta marcilor in mediile sociale sunt bine primite de consumatori, acestea fiind recomandate de 40% dintre respondenti, prin impartasirea continutului. Astfel, comunicarea devine bidirectionala, consumatorii avand un cuvant mult mai greu de spus decat in trecut.

Comportamentul consumatorilor fata de brandurile prezente in social media

Studiind comportamentul utilizatorilor romani de Facebook, au rezultat cateva tendinte generale. Utilizatorilor de internet le place sa se “imprieteneasca”, prin intermediul social media, cu marcile care sunt prezente pe aceste site-uri. Aproape 2 treimi dintre cei care au cont in Facebook devenind fani sau dand like cel putin unei marci din reteaua sociala (63%); femeile si elevii sau studentii reprezinta categoriile cele mai predispuse la acest tip de comportament.

Mai mult decat atat, 40% dintre utilizatorii de Facebook se transforma in adevarati promotori ai marcilor prezente in aceasta retea. Acestora li s-a intamplat cel putin o data sa “dea mai departe” materiale pe care marcile le posteaza pe paginile lor.

Este notabil faptul ca aproape 30% dintre utilizatorii retelelor sociale au publicat de buna voie reclame pe profilul lor de Facebook si 35% au participat la discutii cu alte persoane din reteaua sociala despre diferite marci.

Facebook ofera posibilitatea marcilor de a se apropia de consumatorii lor si de a-i invita sa participe la evenimente concepute special pentru ei. In aceasta privinta, apetitul utilizatorilor romani de internet este crescut si deja un sfert dintre utilizatorii de Facebook au participat la diferite evenimente la care au fost invitati de companiile prezente in Facebook.

Sursa foto: newpopularmedia.com

GfK Romania a analizat modul in care consumatorii romani apreciaza comunicarea companiilor atat prin publicitatea online cat si prin social media.
Tag-uri: , , , , , , ,
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK
Articole similare

Adaugă un comentariu 0

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu.

Alte articole din Monden
Cele mai citite

Newsletter

Cele mai comentate
Felicitari pentru femei deosebite
-3°
Bucuresti
-2°
Bucuresti-zona centrala
-5°
Bucuresti-zona periferica
-4°
Alba Iulia
-3°
Alexandria
10°
-2°
Arad
-3°
Bacau
-2°
Baia Mare
-5°
Bistrita
-2°
Botosani
-3°
Braila
-5°
Brasov
-2°
Buzau
-3°
Calarasi
-4°
Cluj-Napoca
Constanta
-4°
Craiova
-5°
Deva
-3°
Drobeta-Turnu Severin
-4°
Focsani
-2°
Galati
-3°
Giurgiu
-2°
Iasi
-8°
Miercurea Ciuc
10°
-2°
Oradea
-3°
Piatra Neamt
-2°
Pitesti
-4°
Ploiesti
12°
-3°
Resita
-3°
Rimnicu Vilcea
-2°
Satu Mare
-6°
Sf. Gheorghe
-6°
Sibiu
-4°
Slatina
-4°
Slobozia
-4°
Suceava
10°
-2°
Timisoara
-4°
Tirgoviste
-6°
Tirgu Jiu
-4°
Tirgu Mures
-1°
Tulcea
-3°
Vaslui
-3°
Zalau
16 iun