simon

Simon Leviev, cunoscut drept 'escrocul de pe Tinder', a...

Citeste mai mult»
Tom Cruise

Actorul Tom Cruise, recompensat cu un Oscar onorific

Citeste mai mult»
Paul McCartney

Paul McCartney lansează o melodie 'silențioasă' în semn...

Citeste mai mult»
creme

Avantajele cremelor de epilare față de alte metode de...

Citeste mai mult»
shakira

Shakira a lansat videoclipul oficial pentru 'Zoo',...

Citeste mai mult»
Lady Gaga

Lady Gaga a vorbit deschis despre problemele psihice...

Citeste mai mult»
Adele

Adele îşi face debutul în cinema, într-un film de Tom Ford

Citeste mai mult»
halep

Simona Halep, la concertul Andre Rieu de la Cluj,...

Citeste mai mult»
shakira

Shakira a lansat videoclipul oficial pentru 'Zoo',...

Citeste mai mult»
Adele

Adele îşi face debutul în cinema, într-un film de Tom Ford

Citeste mai mult»
jane

Geanta originală creată pentru actrița Jane Birkin,...

Citeste mai mult»
Novak Djokovici

Novak Djokovici, despre începuturile relaţiei cu soţia sa...

Citeste mai mult»
mirabela

Mirabela Dauer, despre Horia Moculescu: Ai fost și vei...

Citeste mai mult»
Jeremy Renner

Actorul Jeremy Renner este acuzat de hărţuire sexuală de...

Citeste mai mult»
Meghan Markle

„With Love, Meghan”, serialul ducesei de Sussex revine pe...

Citeste mai mult»
ghenea

Trucul secret al Mădălinei Ghenea pentru un ten...

Citeste mai mult»
oli

Olivia Rodrigo atacă Casa Albă pentru propaganda „rasistă...

Citeste mai mult»
pastile

Dovezile existente ''nu arată o legătură clară'' între...

Citeste mai mult»
 Kim Kardashian

Kim Kardashian, care vrea să devină avocată, acuză...

Citeste mai mult»
monede

Un francez a găsit în grădina casei lingouri și monede de...

Citeste mai mult»
robert

Robert De Niro a primit cea mai înaltă distincție civilă...

Citeste mai mult»
Meghan Markle

Meghan Markle se pregătește să revină în lumea filmului...

Citeste mai mult»
scandal

Dispută aprinsă între un organizator și una dintre...

Citeste mai mult»
cvintu

O femeie germană a născut cvintupleți într-un spital din...

Citeste mai mult»
viziru

De ce a dispărut Lucian Viziru din lumina reflectoarelor

Citeste mai mult»
regina elisabeta

Stilul vestimentar inimitabil al reginei Elisabeta a...

Citeste mai mult»
diane ladd

Diane Ladd, actriţă în „Wild at Heart” şi „Alice Doesn’t...

Citeste mai mult»
Jonathan Bailey

Actorul Jonathan Bailey, desemnat de revista People „cel...

Citeste mai mult»
david

David Beckham a fost înnobilat pentru serviciile aduse...

Citeste mai mult»
jd vance

JD Vance spune că ar vrea ca soţia sa, Usha, care provine...

Citeste mai mult»
George Clooney

George Clooney spune că a fost o „greşeală” ca Harris...

Citeste mai mult»
leclerc

”Tati vrea să se căsătorească cu tine”. Cererea în...

Citeste mai mult»
Prințul William

Prințul William câștigă un proces privind încălcarea...

Citeste mai mult»
Johnny Depp

Johnny Depp donează 65.000 de dolari pentru un centru...

Citeste mai mult»
andrew

Retragerea titlurilor deținute de prințul Andrew nu le va...

Citeste mai mult»
 Kim Kardashian

NASA reacționează după ce Kim Kardashian a susținut că...

Citeste mai mult»
muzica

Muzica poate contribui la reducerea riscului de demență...

Citeste mai mult»
emma

Emma Thompson vorbeşte despre „iritarea intensă” pe care...

Citeste mai mult»
Paul McCartney

Un documentar despre cariera lui Paul McCartney după...

Citeste mai mult»
maxima

Regina Țărilor de Jos s-a vopsit pe față în culori de...

Citeste mai mult»

Romanii folosesc site-urile de socializare pentru a se "imprieteni" cu brandurile?

De în Monden 27 sep 2011
Pentru ce iti folosesc Facebook-ul, Twitter-ul, Google+ - ul sau LinkedIn-ul? Pentru a fi la curent cu activitatile prietenilor tai sau, mai degraba, pentru a sta aproape de brandurile tale preferate? GfK Romania a analizat modul in care consumatorii romani apreciaza comunicarea companiilor atat prin publicitatea online, cat si prin social media.

Potrivit rezultatelor studiului, a reiesit faptul ca 61% dintre respondenti prefera site-urile dedicate marcilor, in timp ce 41% prefera site-urile de companie. 41% dintre utilizatorii romani de internet sunt de parere ca emailurile directe sunt o modalitate adecvata prin care o marca sa comunice cu consumatorii sai. Cu toate acestea, comunicarea prin intermediul emailului trebuie folosita cu prudenta, prea multe mesaje comerciale riscand sa fie percepute ca spam.

Consumatorii romani nu considera formatele publicitare care revin cu insistenta, cum ar fi reclamele de tip pop-up sau reclamele interstitiale, drept modalitati de comunicare adecvate.

Interactiunea marcilor prin intermediul retelelor sociale

Retelele sociale (Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ etc) sunt foarte cunoscute in randul utilizatorilor de Internet din mediul urban. Astfel, 87% din respondentii studiului au un cont pe cel putin o retea sociala, iar dintre acestia 89% au cont de Facebook.

Prezenta marcilor in mediile sociale sunt bine primite de consumatori, acestea fiind recomandate de 40% dintre respondenti, prin impartasirea continutului. Astfel, comunicarea devine bidirectionala, consumatorii avand un cuvant mult mai greu de spus decat in trecut.

Comportamentul consumatorilor fata de brandurile prezente in social media

Studiind comportamentul utilizatorilor romani de Facebook, au rezultat cateva tendinte generale. Utilizatorilor de internet le place sa se “imprieteneasca”, prin intermediul social media, cu marcile care sunt prezente pe aceste site-uri. Aproape 2 treimi dintre cei care au cont in Facebook devenind fani sau dand like cel putin unei marci din reteaua sociala (63%); femeile si elevii sau studentii reprezinta categoriile cele mai predispuse la acest tip de comportament.

Mai mult decat atat, 40% dintre utilizatorii de Facebook se transforma in adevarati promotori ai marcilor prezente in aceasta retea. Acestora li s-a intamplat cel putin o data sa “dea mai departe” materiale pe care marcile le posteaza pe paginile lor.

Este notabil faptul ca aproape 30% dintre utilizatorii retelelor sociale au publicat de buna voie reclame pe profilul lor de Facebook si 35% au participat la discutii cu alte persoane din reteaua sociala despre diferite marci.

Facebook ofera posibilitatea marcilor de a se apropia de consumatorii lor si de a-i invita sa participe la evenimente concepute special pentru ei. In aceasta privinta, apetitul utilizatorilor romani de internet este crescut si deja un sfert dintre utilizatorii de Facebook au participat la diferite evenimente la care au fost invitati de companiile prezente in Facebook.

Sursa foto: newpopularmedia.com

GfK Romania a analizat modul in care consumatorii romani apreciaza comunicarea companiilor atat prin publicitatea online cat si prin social media.
Tag-uri: , , , , , , ,
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK
Articole similare

Adaugă un comentariu 0

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu.

Alte articole din Monden
Cele mai citite
Azi
Săptămânal
Lunar

Newsletter

Cele mai comentate
Felicitari pentru femei deosebite
-3°
Bucuresti
-2°
Bucuresti-zona centrala
-5°
Bucuresti-zona periferica
-4°
Alba Iulia
-3°
Alexandria
10°
-2°
Arad
-3°
Bacau
-2°
Baia Mare
-5°
Bistrita
-2°
Botosani
-3°
Braila
-5°
Brasov
-2°
Buzau
-3°
Calarasi
-4°
Cluj-Napoca
Constanta
-4°
Craiova
-5°
Deva
-3°
Drobeta-Turnu Severin
-4°
Focsani
-2°
Galati
-3°
Giurgiu
-2°
Iasi
-8°
Miercurea Ciuc
10°
-2°
Oradea
-3°
Piatra Neamt
-2°
Pitesti
-4°
Ploiesti
12°
-3°
Resita
-3°
Rimnicu Vilcea
-2°
Satu Mare
-6°
Sf. Gheorghe
-6°
Sibiu
-4°
Slatina
-4°
Slobozia
-4°
Suceava
10°
-2°
Timisoara
-4°
Tirgoviste
-6°
Tirgu Jiu
-4°
Tirgu Mures
-1°
Tulcea
-3°
Vaslui
-3°
Zalau
17 noi