rob

Fiul cineastului Rob Reiner, acuzat de uciderea...

Citeste mai mult»
Matthew Perry

Un medic implicat în moartea starului din 'Friends'...

Citeste mai mult»
Michelle Obama

Michelle Obama spune că ea şi Barack trebuiau să se...

Citeste mai mult»
Angelina Jolie

Angelina Jolie îşi dezvăluie cicatricile mastectomiei în...

Citeste mai mult»
Brigitte Macron

Brigitte Macron îşi cere scuze dacă a rănit femeile...

Citeste mai mult»
Mariah Carey

Mariah Carey va cânta la ceremonia de deschidere a...

Citeste mai mult»
rob

Actorul și regizorul Rob Reiner și soția sa, găsiți...

Citeste mai mult»
Cliff Richard

Cântărețul britanic Cliff Richard dezvăluie că a fost...

Citeste mai mult»
liam

Liam Neeson neagă opiniile anti-vaccinare după ce a narat...

Citeste mai mult»
nemo

Nemo, câştigătorul Eurovisionului din 2024, returnează...

Citeste mai mult»
meno

Menopauza activă: cum îți recapeți energia și starea de...

Citeste mai mult»
eurovision

Islanda va boicota Eurovision 2026 în semn de protest...

Citeste mai mult»
Beyonce

Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour...

Citeste mai mult»
 Taylor Swift

''All Too Well'' este melodia preferată a lui Taylor...

Citeste mai mult»
theo

Theo Rose, mustrări de conștiință în ziua serbării fiului...

Citeste mai mult»
Brigitte Macron

Prima-doamnă a Franţei, sub tirul criticilor după ce a...

Citeste mai mult»

Hainele realizate din pliester reciclat poluează mai mult...

Citeste mai mult»
Oana Roman

Oana Roman spune că s-a vindecat de rănile trecutului:...

Citeste mai mult»
Judi Dench

Judi Dench poate încă recita Shakespeare, în ciuda...

Citeste mai mult»
cher

Cher, pregătită să ajungă în fața Altarului cu iubitul ei...

Citeste mai mult»
ceas

Un ceas din colecția regizorului Francis Ford Coppola,...

Citeste mai mult»
Jane Fonda

Jane Fonda declară că achiziția Warner de către Netflix...

Citeste mai mult»
cloud dancer

Culoarea anului 2026 este Cloud Dancer, „un alb vaporos,...

Citeste mai mult»
Margot Robbie

Margot Robbie apără distribuţia din „Wuthering Heights”,...

Citeste mai mult»
Michael Jackson

Jermaine Jackson a anunțat proiectul unui muzeu dedicat...

Citeste mai mult»
Matthew Perry

Moartea vedetei din 'Friends' Matthew Perry. Un medic,...

Citeste mai mult»
harry

Prințul Harry face glume referitoare la Trump într-un...

Citeste mai mult»
artan

Adrian Pleşca 'Artan' va fi înmormântat vineri în...

Citeste mai mult»
ou

Un bărbat a fost acuzat de furt după ce a înghiţit un ou...

Citeste mai mult»
medlife

Simptome vagi, dar periculoase: cum depistează MedLife...

Citeste mai mult»
Prințesa Kate

Mai multe vedete vor asista alături de familia regală...

Citeste mai mult»
Stella McCartney

Gigantul de modă H&M a anunțat o colaborare cu creatoarea...

Citeste mai mult»
Brigitte Bardot

Noi detalii despre starea de sănătate a lui Brigitte...

Citeste mai mult»
Brad Pitt

O pensionară din Elveţia susţine că a fost jefuită de...

Citeste mai mult»
danny

Danny Seagren, primul interpret al personajului...

Citeste mai mult»
eva

Eva Green se alătură distribuţiei celui de-al treilea...

Citeste mai mult»
Johnny Depp

Viața cu Vanessa Paradis, a fost 'fericire pură', declară...

Citeste mai mult»
doru

Doru Octavian Dumitru se recuperează după cumpăna prin...

Citeste mai mult»
Scarlett Johansson

Scarlett Johansson va juca în viitorul film „Exorcistul”

Citeste mai mult»
creier

Creierul uman este 'preconfigurat' cu instrucțiuni pentru...

Citeste mai mult»

Publicitatea in Romania - Tu ce parere ai?

De în Monden 12 sep 2011
Publicitatea este prezenta in vietile romanilor si ii influenteaza, fie ca vor, fie ca nu. Oamenii de stiinta au ajuns la concluzia ca in prezent, un simplu om, fara sa fie om al publicitatii sau de marketing, vede cel putin 537 de mesaje advertoriale pe zi, dintre care 200 sunt reclame TV.

GFK a surprins evolutia din ultimii 9 ani a perceptiei consumatorilor de publicitate, precum si transformarile care au avut loc in aceasta perioada in relatia branduri - consumatori, prin compararea rezultatelor obtinute anul acesta cu rezultatele obtinute in 2002.

Am facut acest studiu pentru ca voiam sa vedem daca intuitia noastra referitor la modul in care este perceputa publicitatea se adevereste. Scriind in fiecare zi despre branduri, campanii de comunicare, consumatori si relatia dintre toate aceste concepte, am vazut ca din ce in ce mai multi oameni primesc publicitatea ca pe o forma de entertainment. Si ca, gratie acestui lucru, treptat, publicitatea si-a facut loc in viata noastra – de la reclamele pe care le disecam atunci cand suntem cu prietenii la o bere sau participarea la seri speciale cu proiectii de reclame si pana la imprumutarea anumitor expresii sau cuvinte din spoturi TV sau campanii online. Exact despre asta vrem sa vorbim prin intermediul acestui raport”, a declarat Adriana Lungu, Business Developer IQads.

Publicitatea este inca o putere, cu toate controversele si „Cannes-Cannes”-urile din jurul ei. Studiul arata ca romanii inca mai tin cont de ea si ii descopera partile bune. Cu toate acestea, este evident ca perceptia asupra efectelor pozitive este in scadere fata de 2002, ceea ce lanseaza o mare provocare industriei de advertising, nevoita sa se reinventeze continuu.” a spus Traian Nastase, Online Project Manager, GfK Romania.

In ultimii 9 ani, evolutia cifrelor pe acest subiect pare a fi consecinta “bombardamentului mediatic”, conform datelor din studiu, iar numarul de respondenti care sunt de parere ca mai multa publicitate nu i-ar deranja - de la 12% in 2002 la numai 5% in 2011 - a scazut.

Daca premisele privind deschiderea consumatorilor romani catre publicitate nu sunt promitatoare, exista totusi si parti bune relevate de studiul. De exemplu, 77% dintre respondenti sunt de parere ca reclamele ofera cateodata detalii practice sau folositoare legate de un nou produs. De asemenea, ei sunt de acord cu faptul ca publicitatea ii ajuta sa faca mai usor comparatie intre produse si ca poate crea o competitie mai mare intre producatori, incurajand imbunatatirea produselor.

Folosirea vedetelor in reclame are un impact in scadere asupra consumatorilor din orasele mici si din mediul rural, nu acelasi lucru se poate spune despre Bucuresti, unde numarul persoanelor carora le este atrasa atentia de reclamele in care apar vedete creste cu 13% comparativ cu 2002.

Daca numarul celor care considera ca publicitatea este de cele mai multe ori distractiva este in scadere (de la 2 treimi in 2002 la 58% in 2011), exceptie si de la aceasta regula fac locuitorii din Bucuresti, carora agentiile de publicitate se straduiesc sa le atraga atentia mai mult, cautand si abordari diferite.

Sursa foto: webactiv.ro

Tag-uri: , , , , , , , ,
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK

Adaugă un comentariu 0

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu.

Alte articole din Monden
Cele mai citite
Azi
Săptămânal
Lunar

Newsletter

Cele mai comentate
Felicitari pentru femei deosebite
-3°
Bucuresti
-2°
Bucuresti-zona centrala
-5°
Bucuresti-zona periferica
-4°
Alba Iulia
-3°
Alexandria
10°
-2°
Arad
-3°
Bacau
-2°
Baia Mare
-5°
Bistrita
-2°
Botosani
-3°
Braila
-5°
Brasov
-2°
Buzau
-3°
Calarasi
-4°
Cluj-Napoca
Constanta
-4°
Craiova
-5°
Deva
-3°
Drobeta-Turnu Severin
-4°
Focsani
-2°
Galati
-3°
Giurgiu
-2°
Iasi
-8°
Miercurea Ciuc
10°
-2°
Oradea
-3°
Piatra Neamt
-2°
Pitesti
-4°
Ploiesti
12°
-3°
Resita
-3°
Rimnicu Vilcea
-2°
Satu Mare
-6°
Sf. Gheorghe
-6°
Sibiu
-4°
Slatina
-4°
Slobozia
-4°
Suceava
10°
-2°
Timisoara
-4°
Tirgoviste
-6°
Tirgu Jiu
-4°
Tirgu Mures
-1°
Tulcea
-3°
Vaslui
-3°
Zalau
18 dec