chef florin dumitrescu

Chef Florin Dumitrescu, adevărul despre motivul pentru...

Citeste mai mult»
dus

Care este cel mai bun moment al zilei pentru a face duș

Citeste mai mult»

Beyoncé, vedeta pop de culoare din Texas, îşi lansează...

Citeste mai mult»
Timothée Chalamet

Timothée Chalamet îl va interpreta pe legendarul muzician...

Citeste mai mult»
Arnold Schwarzenegger

Arnold Schwarzenegger spune că săptămâna trecută i-a fost...

Citeste mai mult»
Bruce Springsteen

Bruce Springsteen va primi cea mai prestigioasă...

Citeste mai mult»
daddy

Proprietăţile rapperului Sean "Diddy" Combs din Los...

Citeste mai mult»
Anne Hathaway

Anne Hathaway a suferit un avort spontan într-o perioadă...

Citeste mai mult»
buchete

Cele mai populare flori pentru buchetele de mireasă

Citeste mai mult»
Regele Charles al III-lea

Regele Charles este "frustrat" de ritmul său de...

Citeste mai mult»
olivia

Actriţa Olivia Colman spune că ar fi plătită mai bine...

Citeste mai mult»
Cameron Diaz

Actriţa Cameron Diaz, în vârstă de 51 de ani, şi soţul ei...

Citeste mai mult»
covaci

Liderul trupei Phoenix, Nicu Covaci, operat de urgenţă pe...

Citeste mai mult»
shakira

Shakira a lansat un nou album, intitulat „Las Mujeres Ya...

Citeste mai mult»
somn

Poziția de somn care poate provoca hipertensiune...

Citeste mai mult»
Oprah Winfrey inainte

Oprah Winfrey mărturiseşte că, timp de 25 de ani, a fost...

Citeste mai mult»
Regele Charles al III-lea

Regele Charles al III-lea se simte ''foarte bine'', a...

Citeste mai mult»
tatoiu

Monica Tatoiu, atac la adresa Erikăi Isac și a piesei...

Citeste mai mult»
Aaron Taylor-Johnson

Actorul britanic Aaron Taylor-Johnson, marele favorit...

Citeste mai mult»
finlanda

Finlanda, ''cea mai fericită ţară din lume'' pentru al...

Citeste mai mult»
ceara

Sezonul estival se apropie, ce poți face pentru a avea...

Citeste mai mult»

Firea: Nu am discutat despre europarlamentare; acum...

Citeste mai mult»
fam

Cum poți alege pantofi de damă eleganți și confortabili?

Citeste mai mult»
Printul William & Kate Middleton

Familia regală britanică infirmă speculaţiile despre Kate...

Citeste mai mult»
Elon Musk

Elon Musk sugerează că faptul că foloseşte ketamină pe...

Citeste mai mult»
stormy

Fosta actriţă porno Stormy Daniels îşi prezintă versiunea...

Citeste mai mult»
Kate Middleton

Prințesa de Wales și prințul William, văzuți la o fermă...

Citeste mai mult»

Cum poți alege pantofi de damă eleganți și confortabili?

Citeste mai mult»
Naomi Campbell

Cariera îndelungată în lumea modei a lui Naomi Campbell,...

Citeste mai mult»
meta

O psiholoagă care sfătuia Meta a demisionat pentru că...

Citeste mai mult»
Pierce Brosnan

Pierce Brosnan a pledat vinovat pentru drumeţie în afara...

Citeste mai mult»
Meghan Markle

Meghan Markle a lansat un brand de lifestyle

Citeste mai mult»
Olivia Munn

Actriţa Olivia Munn a dezvăluit că a făcut dublă...

Citeste mai mult»
florin

Florin Salam, ridicat şi dus la audieri, sub acuzaţia de...

Citeste mai mult»
Matthew Perry

Testamentul actorului Matthew Perry a fost făcut public

Citeste mai mult»
camilla

Regina Camilla a primit propria păpuşă Barbie şi a glumit...

Citeste mai mult»
ponor

Cătălina Ponor, din nou mamă: “A doua noastră medalie”

Citeste mai mult»
al pacino

Al Pacino va lansa un volum de memorii în octombrie

Citeste mai mult»
bagaj

Lista pentru bagajul de maternitate: 3 lucruri absolut...

Citeste mai mult»
alergie

6 tipuri de alergii și ce trebuie să știi despre ele

Citeste mai mult»

Impresiile voastre despre prima carte scoasa la concurs

De în Monden 24 iun 2008
Iata si primul rezultat concret al concursului cu carti in care tu ai avut rolul cel mai important. Am pus la concurs pentru inceput cartea "Vaca mov" de Seth Godin. Castigatoarele noastre si-au primit cartile, apoi respectand regulile concursului ne-au trimis cateva pareri despre carte. Asadar iata primul articol scris de voi, cele mai fidele forumiste Feminis.ro.

Cristina Lincu (cris-tina) din Spania ne-a scris:

"Este una dintre nenumaratele carti din domeniu, scrisa intr-o maniera usor de digerat, desi oarecum haotic, fara o ordine logica, reluand in diferite forme o idee, de altfel, utila specialistilor in marketing din zilele noastre, si care, pe mine, cel putin, ma duce cu gandul la celebra remarca a lui Ion Luca Caragiale "Reclama este sufletul comertului si comertul sufletul...". Cu alte cuvinte, daca nu exista un produs remarcabil, toate activitatile de marketing din jurul acestuia vor esua, chit ca ele sunt indispensabile in promovarea pe piata a produsului respectiv. Nu este vorba de o idee neaparat noua, cu toate acestea, intr-o lume in care clientul este suprasaturat de mesaje despre mii de produse similare, alegerea acestuia va depinde nu numai de "ambalajul" produsului, ci, mai ales de produs in sine, ceea ce denota maturitatea la care a ajuns piata de consum.

Pe de alta parte, merita atentie si restul teoretizarilor despre lansarea unui produs pe piata si viata acestuia, mai ales acolo unde exista cifre si studii de caz, poate prea putin dezvoltate acestea din urma. Imi aduc aminte si din facultate (Comunicare si Relatii Publice) ca studiile de caz erau parte esentiala din procesul de invatare si intelegere a diferitelor teorii si poate de aceea, as fi vrut sa citesc studii de caz mult mai detaliate.

In alta ordine de idei, ceea ce pe mine m-a frapat inca de la inceput este titlul si simbolistica aleasa, imposibil sa nu ma duca cu gandul la o foarte cunoscuta marca de ciocolata elevetiana, desi in carte nu exista nicaieri nicio remarca la o posibila legatura cu aceasta. Poate chiar nici nu exista aceasta legatura, desi marca inregistrata a ciocolatei respective este mult mai veche decat cartea de fata. Simbolistica este puternica si ilustreaza corect ideea esentiala a cartii, dar, repet, din punctul meu de vedere, ma socheaza prin "coincidenta" cu imaginea respectivei ciocolate pe care o cunostem cu totii.

Ca o concluzie rapida, cartea merita citita, dar numai prin filtrul propriu al experientei in domeniu, retinand aspectele teoretice care vin in sprijinul "ideei remarcabile" de la care trebuie sa porneasca totul".

Oana Horodinca (ingerash_dulce) din Suceava ne-a scris:

„Din punctul meu de vedere “Vaca Mov” seamana mai mult cu o carte de strategie care ne ofera de fapt linii de ghidaj, exemple concrete si principii care sunt destinate imbunatatirii business-ului si sa il faca remarcabil. “Vaca Mov” este pentru mine ca o culegere de studii de caz pe marginea carora se discuta. Cu toate acestea nu am gasit in carte o reteta anume a succesului. Mi s-a parut o carte destul de dificila pentru ca insumeaza o multitudine de idei. La sfarsitul lecturii mi-am dat seama ca am uitat cea mai mare din ea... stiam despre ce citisem dar concret nimic. Asa ca am luat cartea din nou si am incercat sa creionez cateva idei esentiale despre carte. Seth Godin mentioneaza pentru prima data conceputul de “vaca mov” cand isi descrie calatoria sa prin Franta si cum a fost fascinat de sutele de vaci desprinse parca din povesti,care pasteau pe campiile pitoresti care se intindeau de-a lungul autostrazii. ”Esenta “Vacii mov” este ca trebuie sa fie remarcabila. De fapt, daca remarcabil ar incepe cu P, m-as putea debarasa probabil de subtrefugiul simbolistic al vacii, dar ce pot sa fac? Aceasta carte ne explica ce inseamna “remarcabil””. La pagina 26 Setth Godin continua definitia scopului cartii: ”Scopul meu in Purple Cow este sa precizez clar faptul ca este mai sigur sa risti pentru a-ti mari dorinta de a face cu adevarat lucruri uimitoare. O data ce vezi ca vechile metode nu au unde sa se indrepte decat in jos, devine chiar si mai imperativa crearea unor lucruri despre care se merita sa vorbesti”. Cartea ofera o noua perspectiva asupra marketing-ului si atrage atentia celor din domeniu ca astazi cei 5 P au devenit mai multi P: produs, pret, promovare, pozitionare, publicitate, permisiune... Se pare ca vom adauga inca un P si anume cel de la Purple Cow. Una peste alta este o carte interesanta, dar pentru iubitorii si cunoscatorii de marketing si management”.

Salavastru Simona (blonda24) din Brasov ne-a scris:

„Am primit cartea Vaca Mov, am citit-o si am inteles ca aici sunt decrise brand-urile, ordinea lor cu marile firme, cum sa-ti dezvolti propria afacere, cum sa fii indiferent in fata celorlalti si sa stii sa faci fata tuturor problemelor de zi cu zi. In concluzie este o carte de afaceri si as dori sa va multumesc pentru aceasta carte superba.”

Tag-uri: , , , , , , ,
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK

Adaugă un comentariu 0

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu.

Alte articole din Monden
Cele mai citite
Azi
Săptămânal
Lunar

Newsletter

Cele mai comentate
Felicitari pentru femei deosebite
-3°
Bucuresti
-2°
Bucuresti-zona centrala
-5°
Bucuresti-zona periferica
-4°
Alba Iulia
-3°
Alexandria
10°
-2°
Arad
-3°
Bacau
-2°
Baia Mare
-5°
Bistrita
-2°
Botosani
-3°
Braila
-5°
Brasov
-2°
Buzau
-3°
Calarasi
-4°
Cluj-Napoca
Constanta
-4°
Craiova
-5°
Deva
-3°
Drobeta-Turnu Severin
-4°
Focsani
-2°
Galati
-3°
Giurgiu
-2°
Iasi
-8°
Miercurea Ciuc
10°
-2°
Oradea
-3°
Piatra Neamt
-2°
Pitesti
-4°
Ploiesti
12°
-3°
Resita
-3°
Rimnicu Vilcea
-2°
Satu Mare
-6°
Sf. Gheorghe
-6°
Sibiu
-4°
Slatina
-4°
Slobozia
-4°
Suceava
10°
-2°
Timisoara
-4°
Tirgoviste
-6°
Tirgu Jiu
-4°
Tirgu Mures
-1°
Tulcea
-3°
Vaslui
-3°
Zalau
29 mar