cher

Cher, pregătită să ajungă în fața Altarului cu iubitul ei...

Citeste mai mult»
ceas

Un ceas din colecția regizorului Francis Ford Coppola,...

Citeste mai mult»
Jane Fonda

Jane Fonda declară că achiziția Warner de către Netflix...

Citeste mai mult»
cloud dancer

Culoarea anului 2026 este Cloud Dancer, „un alb vaporos,...

Citeste mai mult»
Margot Robbie

Margot Robbie apără distribuţia din „Wuthering Heights”,...

Citeste mai mult»
Michael Jackson

Jermaine Jackson a anunțat proiectul unui muzeu dedicat...

Citeste mai mult»
Matthew Perry

Moartea vedetei din 'Friends' Matthew Perry. Un medic,...

Citeste mai mult»
harry

Prințul Harry face glume referitoare la Trump într-un...

Citeste mai mult»
artan

Adrian Pleşca 'Artan' va fi înmormântat vineri în...

Citeste mai mult»
ou

Un bărbat a fost acuzat de furt după ce a înghiţit un ou...

Citeste mai mult»
medlife

Simptome vagi, dar periculoase: cum depistează MedLife...

Citeste mai mult»
Prințesa Kate

Mai multe vedete vor asista alături de familia regală...

Citeste mai mult»
Stella McCartney

Gigantul de modă H&M a anunțat o colaborare cu creatoarea...

Citeste mai mult»
Brigitte Bardot

Noi detalii despre starea de sănătate a lui Brigitte...

Citeste mai mult»
Brad Pitt

O pensionară din Elveţia susţine că a fost jefuită de...

Citeste mai mult»
danny

Danny Seagren, primul interpret al personajului...

Citeste mai mult»
eva

Eva Green se alătură distribuţiei celui de-al treilea...

Citeste mai mult»
Johnny Depp

Viața cu Vanessa Paradis, a fost 'fericire pură', declară...

Citeste mai mult»
doru

Doru Octavian Dumitru se recuperează după cumpăna prin...

Citeste mai mult»
Scarlett Johansson

Scarlett Johansson va juca în viitorul film „Exorcistul”

Citeste mai mult»
creier

Creierul uman este 'preconfigurat' cu instrucțiuni pentru...

Citeste mai mult»
ddd

Soţia lui Sir Richard Branson, Joan, a murit. Magnatul...

Citeste mai mult»
Kevin Spacey

Kevin Spacey clarifică faptul că nu este fără adăpost şi...

Citeste mai mult»
Fara condimente!

Condimentul care ajută la combaterea obezității

Citeste mai mult»
ceas

Un ceas de aur care a aparținut unui cuplu de pe Titanic,...

Citeste mai mult»
Udo Kier,

Udo Kier, actorul german care a jucat în „My Own Private...

Citeste mai mult»
paste

În Parlamentul European, carbonara seamănă discordie

Citeste mai mult»
 Fatima Bosch

Miss Univers. Revanșă pentru candidata mexicană,...

Citeste mai mult»
miss

Miss Jamaica a căzut de pe scenă în timpul rundelor...

Citeste mai mult»
diana

Statuia de ceară a prințesei Diana purtând ''rochia...

Citeste mai mult»
eddie

Actorul Eddie Murphy spune că nu știe cum a ajuns să aibă...

Citeste mai mult»
catalin

Cătălin Crișan și Camelia s-au împăcat. Ce declarații a...

Citeste mai mult»
marin

Andreea Marin, apariție care i-a îngrijorat pe fani: „Ai...

Citeste mai mult»
Gemenele Kessler

Gemenele Kessler au murit la vârsta de 89 de ani prin...

Citeste mai mult»
Liev Schreiber

Actorul Liev Schreiber, internat de urgenţă la New York

Citeste mai mult»
inchisoare

Penitenciarele din Germania nu au obligația legală de a...

Citeste mai mult»
simon

Simon Leviev, cunoscut drept 'escrocul de pe Tinder', a...

Citeste mai mult»
Tom Cruise

Actorul Tom Cruise, recompensat cu un Oscar onorific

Citeste mai mult»
Paul McCartney

Paul McCartney lansează o melodie 'silențioasă' în semn...

Citeste mai mult»
creme

Avantajele cremelor de epilare față de alte metode de...

Citeste mai mult»

Impresiile voastre despre prima carte scoasa la concurs

De în Monden 24 iun 2008
Iata si primul rezultat concret al concursului cu carti in care tu ai avut rolul cel mai important. Am pus la concurs pentru inceput cartea "Vaca mov" de Seth Godin. Castigatoarele noastre si-au primit cartile, apoi respectand regulile concursului ne-au trimis cateva pareri despre carte. Asadar iata primul articol scris de voi, cele mai fidele forumiste Feminis.ro.

Cristina Lincu (cris-tina) din Spania ne-a scris:

"Este una dintre nenumaratele carti din domeniu, scrisa intr-o maniera usor de digerat, desi oarecum haotic, fara o ordine logica, reluand in diferite forme o idee, de altfel, utila specialistilor in marketing din zilele noastre, si care, pe mine, cel putin, ma duce cu gandul la celebra remarca a lui Ion Luca Caragiale "Reclama este sufletul comertului si comertul sufletul...". Cu alte cuvinte, daca nu exista un produs remarcabil, toate activitatile de marketing din jurul acestuia vor esua, chit ca ele sunt indispensabile in promovarea pe piata a produsului respectiv. Nu este vorba de o idee neaparat noua, cu toate acestea, intr-o lume in care clientul este suprasaturat de mesaje despre mii de produse similare, alegerea acestuia va depinde nu numai de "ambalajul" produsului, ci, mai ales de produs in sine, ceea ce denota maturitatea la care a ajuns piata de consum.

Pe de alta parte, merita atentie si restul teoretizarilor despre lansarea unui produs pe piata si viata acestuia, mai ales acolo unde exista cifre si studii de caz, poate prea putin dezvoltate acestea din urma. Imi aduc aminte si din facultate (Comunicare si Relatii Publice) ca studiile de caz erau parte esentiala din procesul de invatare si intelegere a diferitelor teorii si poate de aceea, as fi vrut sa citesc studii de caz mult mai detaliate.

In alta ordine de idei, ceea ce pe mine m-a frapat inca de la inceput este titlul si simbolistica aleasa, imposibil sa nu ma duca cu gandul la o foarte cunoscuta marca de ciocolata elevetiana, desi in carte nu exista nicaieri nicio remarca la o posibila legatura cu aceasta. Poate chiar nici nu exista aceasta legatura, desi marca inregistrata a ciocolatei respective este mult mai veche decat cartea de fata. Simbolistica este puternica si ilustreaza corect ideea esentiala a cartii, dar, repet, din punctul meu de vedere, ma socheaza prin "coincidenta" cu imaginea respectivei ciocolate pe care o cunostem cu totii.

Ca o concluzie rapida, cartea merita citita, dar numai prin filtrul propriu al experientei in domeniu, retinand aspectele teoretice care vin in sprijinul "ideei remarcabile" de la care trebuie sa porneasca totul".

Oana Horodinca (ingerash_dulce) din Suceava ne-a scris:

„Din punctul meu de vedere “Vaca Mov” seamana mai mult cu o carte de strategie care ne ofera de fapt linii de ghidaj, exemple concrete si principii care sunt destinate imbunatatirii business-ului si sa il faca remarcabil. “Vaca Mov” este pentru mine ca o culegere de studii de caz pe marginea carora se discuta. Cu toate acestea nu am gasit in carte o reteta anume a succesului. Mi s-a parut o carte destul de dificila pentru ca insumeaza o multitudine de idei. La sfarsitul lecturii mi-am dat seama ca am uitat cea mai mare din ea... stiam despre ce citisem dar concret nimic. Asa ca am luat cartea din nou si am incercat sa creionez cateva idei esentiale despre carte. Seth Godin mentioneaza pentru prima data conceputul de “vaca mov” cand isi descrie calatoria sa prin Franta si cum a fost fascinat de sutele de vaci desprinse parca din povesti,care pasteau pe campiile pitoresti care se intindeau de-a lungul autostrazii. ”Esenta “Vacii mov” este ca trebuie sa fie remarcabila. De fapt, daca remarcabil ar incepe cu P, m-as putea debarasa probabil de subtrefugiul simbolistic al vacii, dar ce pot sa fac? Aceasta carte ne explica ce inseamna “remarcabil””. La pagina 26 Setth Godin continua definitia scopului cartii: ”Scopul meu in Purple Cow este sa precizez clar faptul ca este mai sigur sa risti pentru a-ti mari dorinta de a face cu adevarat lucruri uimitoare. O data ce vezi ca vechile metode nu au unde sa se indrepte decat in jos, devine chiar si mai imperativa crearea unor lucruri despre care se merita sa vorbesti”. Cartea ofera o noua perspectiva asupra marketing-ului si atrage atentia celor din domeniu ca astazi cei 5 P au devenit mai multi P: produs, pret, promovare, pozitionare, publicitate, permisiune... Se pare ca vom adauga inca un P si anume cel de la Purple Cow. Una peste alta este o carte interesanta, dar pentru iubitorii si cunoscatorii de marketing si management”.

Salavastru Simona (blonda24) din Brasov ne-a scris:

„Am primit cartea Vaca Mov, am citit-o si am inteles ca aici sunt decrise brand-urile, ordinea lor cu marile firme, cum sa-ti dezvolti propria afacere, cum sa fii indiferent in fata celorlalti si sa stii sa faci fata tuturor problemelor de zi cu zi. In concluzie este o carte de afaceri si as dori sa va multumesc pentru aceasta carte superba.”

Tag-uri: , , , , , , ,
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK

Adaugă un comentariu 0

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu.

Alte articole din Monden
Cele mai citite
Azi
Săptămânal
Lunar

Newsletter

Cele mai comentate
Felicitari pentru femei deosebite
-3°
Bucuresti
-2°
Bucuresti-zona centrala
-5°
Bucuresti-zona periferica
-4°
Alba Iulia
-3°
Alexandria
10°
-2°
Arad
-3°
Bacau
-2°
Baia Mare
-5°
Bistrita
-2°
Botosani
-3°
Braila
-5°
Brasov
-2°
Buzau
-3°
Calarasi
-4°
Cluj-Napoca
Constanta
-4°
Craiova
-5°
Deva
-3°
Drobeta-Turnu Severin
-4°
Focsani
-2°
Galati
-3°
Giurgiu
-2°
Iasi
-8°
Miercurea Ciuc
10°
-2°
Oradea
-3°
Piatra Neamt
-2°
Pitesti
-4°
Ploiesti
12°
-3°
Resita
-3°
Rimnicu Vilcea
-2°
Satu Mare
-6°
Sf. Gheorghe
-6°
Sibiu
-4°
Slatina
-4°
Slobozia
-4°
Suceava
10°
-2°
Timisoara
-4°
Tirgoviste
-6°
Tirgu Jiu
-4°
Tirgu Mures
-1°
Tulcea
-3°
Vaslui
-3°
Zalau
09 dec