Loredana Groza

Loredana Groza a cântat alături de mama ei la petrecerea...

Citeste mai mult»
Aya Nakamura

Cântăreața Aya Nakamura are o statuie din ceară la muzeul...

Citeste mai mult»
Tora Vasilescu

Ce consumă Tora Vasilescu pentru a se menține în formă la...

Citeste mai mult»
 Katy Perry și Orlando Bloom

Relația dintre Katy Perry și Orlando Bloom ar fi ajuns la...

Citeste mai mult»
Harvey Weinstein

Harvey Weinstein a fost găsit vinovat de agresiune...

Citeste mai mult»
Gabriela Cristea

Gabriela Cristea, probleme în vacanța petrecută în...

Citeste mai mult»
amalia

Prințesa Amalia a Țărilor de Jos a suferit o fractură de...

Citeste mai mult»
justin baldoni si blake lively

Un judecător a respins procesul de 400 de milioane de...

Citeste mai mult»
rochii

Rochii de vară extrasezon – cum să le porți în zilele mai...

Citeste mai mult»
frum

Self-care feminin în era digitală: Cum evoluează...

Citeste mai mult»
Printesa Diana

Obiecte de vestimentație care i-au aparținut prințesei...

Citeste mai mult»
Malia

Malia, fiica lui Michelle şi Barack Obama, renunţă la...

Citeste mai mult»
sejur

Antalya sau Bodrum? Ce destinație ți se potrivește mai bine?

Citeste mai mult»
Tom Cruise

Tom Cruise a fost inclus în Cartea Recordurilor Guinness

Citeste mai mult»
jane

Prima geantă Hermès concepută în 1984 pentru Jane Birkin...

Citeste mai mult»
David Beckham

David Beckham va primi titlul de cavaler din partea...

Citeste mai mult»
Cătălin Crișan

Cătălin Crișan, acuzat că și-a agresat fizic partenera, a...

Citeste mai mult»
Harry

Prințul Harry a analizat posibilitatea de a-și schimba...

Citeste mai mult»
Rod Stewart

Cântărețul Rod Stewart a anulat două concerte în Las...

Citeste mai mult»
Michael J. Fox

Michael J. Fox lansează un apel pentru găsirea unei...

Citeste mai mult»
Morten Harket

Morten Harket, solistul trupei a-ha, suferă de Parkinson

Citeste mai mult»
Meghan Markle

Meghan Markle sărbătoreşte ziua de naştere a fiicei sale...

Citeste mai mult»
crbl

De ce își vede rar CRBL fiica: „E complicată toată treaba...

Citeste mai mult»
Nicoleta Luciu

Nicoleta Luciu a slăbit 7 kilograme în trei săptămâni:...

Citeste mai mult»
 Kim Kardashian

Procesul Kardashian: Sentințele 'bunicilor bandiți' au...

Citeste mai mult»
 Taylor Swift

Taylor Swift a recâştigat controlul asupra muzicii sale,...

Citeste mai mult»
Opal Suchata Chuangsri

Opal Suchata Chuangsri din Thailanda este Miss World...

Citeste mai mult»
buchet

Buchete de 101 trandafiri pentru aniversări speciale

Citeste mai mult»
dlllf

Când să te oprești: Semnale că este timpul să iei o pauză...

Citeste mai mult»
Russell Brand

Russell Brand a pledat nevinovat la acuzațiile de viol și...

Citeste mai mult»
Mako a Japoniei

Fosta prințesă Mako a Japoniei a născut primul său copil

Citeste mai mult»
vancea

Cum se menține în formă Roxana Vancea. Fosta asistentă TV...

Citeste mai mult»
Angelina Jolie si Brad Pitt

Brad Pitt, prima reacție după încheierea divorțului de...

Citeste mai mult»
Maria

Maria Grazia Chiuri a demisionat din funcția de director...

Citeste mai mult»
maicu

O sesiune de beatboxing a unor călugăriţe braziliene la o...

Citeste mai mult»
cuplu

Mituri despre dragoste care pot distruge o căsnicie

Citeste mai mult»
cancer

Medicii au descoperit o posibilă cauză a creșterii...

Citeste mai mult»
giulia

Giulia a ajuns de urgență la spital după ce a mâncat...

Citeste mai mult»
Ilona Brezoianu

Ilona Brezoianu este însărcinată: „Suntem mega fericiți!”

Citeste mai mult»
borcea

Pe ce cheltuie Cristi Borcea 500.000 de euro lunar: „E...

Citeste mai mult»

Impresiile voastre despre prima carte scoasa la concurs

De în Monden 24 iun 2008
Iata si primul rezultat concret al concursului cu carti in care tu ai avut rolul cel mai important. Am pus la concurs pentru inceput cartea "Vaca mov" de Seth Godin. Castigatoarele noastre si-au primit cartile, apoi respectand regulile concursului ne-au trimis cateva pareri despre carte. Asadar iata primul articol scris de voi, cele mai fidele forumiste Feminis.ro.

Cristina Lincu (cris-tina) din Spania ne-a scris:

"Este una dintre nenumaratele carti din domeniu, scrisa intr-o maniera usor de digerat, desi oarecum haotic, fara o ordine logica, reluand in diferite forme o idee, de altfel, utila specialistilor in marketing din zilele noastre, si care, pe mine, cel putin, ma duce cu gandul la celebra remarca a lui Ion Luca Caragiale "Reclama este sufletul comertului si comertul sufletul...". Cu alte cuvinte, daca nu exista un produs remarcabil, toate activitatile de marketing din jurul acestuia vor esua, chit ca ele sunt indispensabile in promovarea pe piata a produsului respectiv. Nu este vorba de o idee neaparat noua, cu toate acestea, intr-o lume in care clientul este suprasaturat de mesaje despre mii de produse similare, alegerea acestuia va depinde nu numai de "ambalajul" produsului, ci, mai ales de produs in sine, ceea ce denota maturitatea la care a ajuns piata de consum.

Pe de alta parte, merita atentie si restul teoretizarilor despre lansarea unui produs pe piata si viata acestuia, mai ales acolo unde exista cifre si studii de caz, poate prea putin dezvoltate acestea din urma. Imi aduc aminte si din facultate (Comunicare si Relatii Publice) ca studiile de caz erau parte esentiala din procesul de invatare si intelegere a diferitelor teorii si poate de aceea, as fi vrut sa citesc studii de caz mult mai detaliate.

In alta ordine de idei, ceea ce pe mine m-a frapat inca de la inceput este titlul si simbolistica aleasa, imposibil sa nu ma duca cu gandul la o foarte cunoscuta marca de ciocolata elevetiana, desi in carte nu exista nicaieri nicio remarca la o posibila legatura cu aceasta. Poate chiar nici nu exista aceasta legatura, desi marca inregistrata a ciocolatei respective este mult mai veche decat cartea de fata. Simbolistica este puternica si ilustreaza corect ideea esentiala a cartii, dar, repet, din punctul meu de vedere, ma socheaza prin "coincidenta" cu imaginea respectivei ciocolate pe care o cunostem cu totii.

Ca o concluzie rapida, cartea merita citita, dar numai prin filtrul propriu al experientei in domeniu, retinand aspectele teoretice care vin in sprijinul "ideei remarcabile" de la care trebuie sa porneasca totul".

Oana Horodinca (ingerash_dulce) din Suceava ne-a scris:

„Din punctul meu de vedere “Vaca Mov” seamana mai mult cu o carte de strategie care ne ofera de fapt linii de ghidaj, exemple concrete si principii care sunt destinate imbunatatirii business-ului si sa il faca remarcabil. “Vaca Mov” este pentru mine ca o culegere de studii de caz pe marginea carora se discuta. Cu toate acestea nu am gasit in carte o reteta anume a succesului. Mi s-a parut o carte destul de dificila pentru ca insumeaza o multitudine de idei. La sfarsitul lecturii mi-am dat seama ca am uitat cea mai mare din ea... stiam despre ce citisem dar concret nimic. Asa ca am luat cartea din nou si am incercat sa creionez cateva idei esentiale despre carte. Seth Godin mentioneaza pentru prima data conceputul de “vaca mov” cand isi descrie calatoria sa prin Franta si cum a fost fascinat de sutele de vaci desprinse parca din povesti,care pasteau pe campiile pitoresti care se intindeau de-a lungul autostrazii. ”Esenta “Vacii mov” este ca trebuie sa fie remarcabila. De fapt, daca remarcabil ar incepe cu P, m-as putea debarasa probabil de subtrefugiul simbolistic al vacii, dar ce pot sa fac? Aceasta carte ne explica ce inseamna “remarcabil””. La pagina 26 Setth Godin continua definitia scopului cartii: ”Scopul meu in Purple Cow este sa precizez clar faptul ca este mai sigur sa risti pentru a-ti mari dorinta de a face cu adevarat lucruri uimitoare. O data ce vezi ca vechile metode nu au unde sa se indrepte decat in jos, devine chiar si mai imperativa crearea unor lucruri despre care se merita sa vorbesti”. Cartea ofera o noua perspectiva asupra marketing-ului si atrage atentia celor din domeniu ca astazi cei 5 P au devenit mai multi P: produs, pret, promovare, pozitionare, publicitate, permisiune... Se pare ca vom adauga inca un P si anume cel de la Purple Cow. Una peste alta este o carte interesanta, dar pentru iubitorii si cunoscatorii de marketing si management”.

Salavastru Simona (blonda24) din Brasov ne-a scris:

„Am primit cartea Vaca Mov, am citit-o si am inteles ca aici sunt decrise brand-urile, ordinea lor cu marile firme, cum sa-ti dezvolti propria afacere, cum sa fii indiferent in fata celorlalti si sa stii sa faci fata tuturor problemelor de zi cu zi. In concluzie este o carte de afaceri si as dori sa va multumesc pentru aceasta carte superba.”

Tag-uri: , , , , , , ,
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK

Adaugă un comentariu 0

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu.

Alte articole din Monden
Cele mai citite

Newsletter

Cele mai comentate
Felicitari pentru femei deosebite
-3°
Bucuresti
-2°
Bucuresti-zona centrala
-5°
Bucuresti-zona periferica
-4°
Alba Iulia
-3°
Alexandria
10°
-2°
Arad
-3°
Bacau
-2°
Baia Mare
-5°
Bistrita
-2°
Botosani
-3°
Braila
-5°
Brasov
-2°
Buzau
-3°
Calarasi
-4°
Cluj-Napoca
Constanta
-4°
Craiova
-5°
Deva
-3°
Drobeta-Turnu Severin
-4°
Focsani
-2°
Galati
-3°
Giurgiu
-2°
Iasi
-8°
Miercurea Ciuc
10°
-2°
Oradea
-3°
Piatra Neamt
-2°
Pitesti
-4°
Ploiesti
12°
-3°
Resita
-3°
Rimnicu Vilcea
-2°
Satu Mare
-6°
Sf. Gheorghe
-6°
Sibiu
-4°
Slatina
-4°
Slobozia
-4°
Suceava
10°
-2°
Timisoara
-4°
Tirgoviste
-6°
Tirgu Jiu
-4°
Tirgu Mures
-1°
Tulcea
-3°
Vaslui
-3°
Zalau
16 iun