Vedeta obișnuiește să fie activă zilnic pe rețelele de socializare și să expună tot felul de situații de care se lovește atât ea, cât și familia ei, iar una dintre ele are legătură cu faptul că zborul pentru a reveni acasă a avut mare întârziere, potrivit Click!.ro
„Și iar avem întârziere mare în aeroport. Cel puțin la această oră știm că avem întârziere trei ore și 20 de minute, dar nu ne-am urcat în avion deci… Nu pot să vă povestesc cam câte a trebuit să cumpăr pentru copii, de la cărți de colorat, carioci, caiete cu Barbie si alte jucarii etc… până la multă apă, sucuri, gustărele, Prosseco pentru adulți. Este evident că o să cerem despăgubiri dar nervii noștri nu se pot contabiliza în bani”, a povestit Gabriela Cristea într-o postare realizată în mediul online.
Nu doar la întoarcere familia vedetei a întâmpinat probleme, ci și la plecare, întrucât nu au beneficiat de locurile pe care le-au plătit. Se declară dezamăgită de experința de care a avut parte.
„Când am venit am zis să nu ne enervăm pentru că plătisem niște locuri și ne-am trezit că nu mai aveam locuri la aeroport, dar mi se pare că întârzierile, anularile și schimbarea locurilor în aeronavă pe banii călătorilor, pare să fie o practică obișnuită”, a mai scris vedeta.