Domenico a declarat: „Familiile noastre ne-au învățat întotdeauna să respectăm culturile diferite și datorită acestui lucru dorim să vă cerem iertare dacă am interpretat greșit obiceiurile voastre.”
Stefano a adăugat: „Vrem să le spunem tuturor chinezilor din lume că luăm acest mesaj foarte în serios.”
Scandalul a provocat retragerea brandului de la un eveniment de modă din cadrul Shanghai Expo Centre, deoarece în această reclamă, un model îmbrăcat într-o rochie roșie Dolce & Gabbana încerca să mănânce un mare cannoli cu bețișoare chinezești. Reclama a fost postată pe rețeaua de socializare Weibo, echivalentul chinezesc al platformei Twitter, unde compania are peste 1 milion de abonați. Utilizatorii au raportat reclama ca fiind ofensatoare și au acuzat brandul că încurajeajă stereotipurile și nu înțelege cultura poporului chinez.
Scandalul a luat proporții când scene din reclamă au fost postate pe Instagram, iar reprezentanți ai companiei ar fi folosit emoji-uri jignitoare ca să descrie și insulte China. Oficialii au declarat însă că cineva le-a spart contul și se produc investigații interne pentru a trage la răspundere responsabilii.
Dolce & Gabbana prezintă scuze publice
Domenico Dolce și Stefano Gabbana, fondatorii faimosului brand de îmbrăcăminte întemeiat acum 40 de ani, au înregistrat un mesaj în dialectul mandarin, prin care și-au cerut scuze publice, în nume personal și al companiei lor, din cauza unui spot publicitar care oferea instrucțiuni despre cum să mănânci mâncare italienească cu bețe de bambus.
Winnie Harlow vrea ca diversitatea în modă să fie o regulă
Articolul următor
11 metode să nu te mai doară picioarele
























