felix

Noi detalii în cazul morții lui Felix Baumgartner....

Citeste mai mult»
Helen Mirren

Actrița Helen Mirren, tranșantă la 80 de ani. „Urăsc...

Citeste mai mult»
roger

Legendarul Roger Federer este miliardar, conform Forbes....

Citeste mai mult»
emily

Tragedie la filmările din Veneţia pentru serialul "Emily...

Citeste mai mult»
Mihai Călin și soția sa

Mihai Călin, despre căsnicia sa de 22 de ani: „Viața te...

Citeste mai mult»
serena

Serena Williams dezvăluie cum a slăbit. "Pur şi simplu nu...

Citeste mai mult»
jackpot

Mega jackpot de 250 de milioane de euro, câştigat în...

Citeste mai mult»
ian

Gheorghe Hagi a devenit bunic. Ianis şi soţia sa Elena...

Citeste mai mult»
Nadeen Ayoub

Ea e tânăra care va reprezenta Palestina la Miss...

Citeste mai mult»
Matthew Perry

„Regina ketaminei” va pleda vinovată în cazul morții...

Citeste mai mult»
Printul William & Kate Middleton

Prinţul şi prinţesa de Wales se vor muta într-o casă nouă...

Citeste mai mult»
Shakira

Shakira anulează un concert din septembrie în Republica...

Citeste mai mult»
Marius Borg Hoiby

Fiul cel mare al prințesei moștenitoare a Norvegiei,...

Citeste mai mult»
ochi

Obiceiul aparent inofensiv care poate afecta grav vederea

Citeste mai mult»
Priscilla Presley

Foştii parteneri de afaceri ai Priscillei Presley au...

Citeste mai mult»
Melania Trump

Melania Trump ameninţă că îl va da în judecată pe Hunter...

Citeste mai mult»
Freddie Mercury

Fiica „secretă” a lui Freddie Mercury vorbește pentru...

Citeste mai mult»
felix

Felix Baumgartner avea o asigurare de 500 de milioane de...

Citeste mai mult»
Daniel Day-Lewis

Daniel Day-Lewis revine pe ecrane pentru a juca în filmul...

Citeste mai mult»
Harry și Meghan Markle

Prinţul Harry şi Meghan Markle şi-au prelungit...

Citeste mai mult»
 Taylor Swift

Taylor Swift anunță un nou album, intitulat 'The Life of...

Citeste mai mult»
madonna

Cântăreața Madonna face apel la donații pentru 'copiii...

Citeste mai mult»
emma

Emma Thompson spune că Donald Trump a invitat-o la o...

Citeste mai mult»
banderas

Antonio Banderas exclude posibilitatea pensionării la...

Citeste mai mult»
Rafael Nadal

Rafael Nadal a devenit tată pentru a doua oară. Soţia sa...

Citeste mai mult»

Ciocolată împotriva gripei: descoperirea care ar putea...

Citeste mai mult»
Meghan Markle

„Ducesa dificilă” Meghan Markle, ignorată de prietenii...

Citeste mai mult»

Femeile cu mai mulți copii prezintă un risc de cancer mai...

Citeste mai mult»
sole

„Ziua AUREI” – prima campanie din România în care un...

Citeste mai mult»
Francis Ford Coppola

Regizorul american Francis Ford Coppola, după ce a fost...

Citeste mai mult»
Katy Perry

O admiratoare în vârstă de 12 ani a lui Katy Perry s-a...

Citeste mai mult»
Ozzy Osbourne

Ozzy Osbourne a murit din cauza unui stop cardiac

Citeste mai mult»
Lady Gaga

Lady Gaga a înregistrat o piesă pentru coloana sonoră a...

Citeste mai mult»
 Sean Combs

Un judecător american a refuzat eliberarea pe cauțiune a...

Citeste mai mult»
dua lipa

Dua Lipa se declară „recunoscătoare” după ce a primit...

Citeste mai mult»
oasis

Un fan Oasis a murit căzând de la tribuna superioară a...

Citeste mai mult»
Harry

Prinţul Harry, acuzat într-o biografie a ducelui de York...

Citeste mai mult»
asky

De ce să alegi un hotel cu plajă privată pentru...

Citeste mai mult»
arnold

Ce alimente a exclus Arnold Schwarzenegger din meniul...

Citeste mai mult»
justin

Justin Timberlake a anunțat că suferă de boala Lyme

Citeste mai mult»

Top campanii publicitare care au socat

De în Monden 9 sep 2011
Sunt cuvintele pe care le auzi la televizor sau la radio si nu intelegi de la inceput la ce se refera, imaginile, posterele sau franturile dintr-o reclama video, dar nu intelegi ce vezi. Granita advertising-ului este exact diferenta dintre lumea reala si produsul sau serviciul caruia i se face reclama.

De-a lungul timpului, producatorii au ajuns sa ravneasca tot mai mult dupa atentia consumatorului, astfel si reclamele pentru produsele si serviciile lor au fost accentuate, augmentate, diferentiate, create in moduri speciale. Iar din dorinta de a iesi in evidenta mult mai puternic decat competitia, oamenii care stau la aceasta granita dintre producator si consumator, trebuie sa vanda ideea sub orice froma. De aceea, cateodata, ideile lor sunt putin extreme.

O astfel de idee de campanie este cea pentru care ziarul The Independent a pus intre ghilime cuvantul care ar fi trebuit sa fie, de fapt, accentuat: scandalos. Una dintre campaniile pentru Drepturile Nefumatorilor a starnit controverse puternice in randul populatiei, aceasta dorea sa sugereze ca fumatul este echivalentul unei forma de sclavie, de supunere sexuala. A blamat fumatorii de o dependenta "incurabila".

O clinica privata din Africa de Sud, Xiomara Coronado Beauty Center, a creat o campanie publicitara in care a modificat digital portretele Angelinei Jolie si a lui Paris Hilton, astfel lansand o invitatie tuturor persoanelor care nu doresc sa ajunga atat de ridate sau care nu doresc sa isi arate varsta. Ideea de baza era ca vor ajunge, in mod natural, odata cu varsta, acolo unde toti vor ajunge, dar daca isi ingrijesc tenul si folosesc in mod frecvent serviciile clinicii, se pot face... minuni.

O campanie care a redus totul la dreptul de viata, a introdus aceasta idee pe piata intr-o maniera sexuala. "Fair trial, my arse!" a fost sloganul campaniei pe care cunoscutul brand Agent Provocateur l-a creat impreuna cu Reprieve si era indreptat catre retinerea ilegala a prizonierilor in golful Guantanamo.

Activistul bolnav de SIDA, David Kirby, a fost pionul principal intr-o campanie publicitara creata de United Colors of Benetton, realizata de Therese Frare in 1990. Cu toate ca fotografia originala, care a castigat premiul international pentru fotografie in presa, a fost alb-negru, pentru a accentua gravitatea acestei boli, s-a folosit versiunea colorata a fotografiei. Desi familia lui David Kirby si Frare au aprobat lansarea acestei fotografii pentru campania de constientizare asupra bolii, alti activisti au declarat ca este, mai mult, o forma de justificare a homosexualitatii.

Agentia de publicitate Serve a creat o campanie impotriva abuzurilor sexuale asupra minorilor, realizand imagini grotesc augmentate digital a unei fetite care pare sa se fi dezvoltat mai mult decat natural pentru varsta ei. Aceasta campanie a fost solicitata de catre o organizatie din Milwaukee, America, ce lupta impotriva acestui gen de fapte. Sloganul campaniei era: "Daca vezi intr-un copil mai mult decat ceea ce este el, de fapt, este gresit!"

M&C Saatchi a realizat o campanie de constientizare si de promovare a donarii de sange la cererea Crucii Rosii Australia. Ideea oamenilor de publicitate a fost realizata prin cutia de donatii, in care se afla sange si nu bani, asa cum lumea ar crede ca se poate schimba totul. Sloganul spune: "Banii nu inseamna totul!"

Desi Toyota probabil ca regreta campania pentru promovare a masinii bio, Prius, ideea a fost cat se poate de originala si "bine-intentionata". Posterele portretizeaza trei scene cu cel mai puternic grad de imoralitate intalnit in orice societate: crima, prostitutia si adulterul. Dar la urma urmei, niciodata nu stii daca persoana de langa tine la semafor care conduce un Prius, nu este un criminal, o prostituata sau un adulter, sloganul campaniei subliniind acest lucru: "Macar conduce un Prius".

Desi marea masa considera ca SIDA este predominanta datorita homosexualitatii sau a tarilor sarace din Africa, unde, statistic, numarul este mult mai mare a purtatorilor virusului, designer-ul Keneth Cole a dorit sa surprinda o realitate, din pacate, cat se poate de adevarata. Mesajul campaniei era: "Toti suntem posibili purtatori!" Iar prin aceasta campanie el a dorit sa sublinieze cat de raspandita este aceasta boala.

Tom Ford este un designer caruia ii place sa pipereze un pic campaniile sale de promovare. Constient de faptul ca sexul vinde, acesta a realizat o serie de imagini provocatoarea pentru a promova linia de imbracaminte. Supranumita si "Vaginads", in aceasta campanie, femeile sunt dezbracate si portretizeaza o dorinta sexuala evidenta. La fel este si campania de promovare pentru parfumurile Tom Ford, sticlele de parfum sunt pozitionate in locuri intime ale corpului femeii.

Revista de lifestyle si lux, Deutsch, a realizat o campanie in care actorii principali sunt o tanara frumoasa care "intretine" relatii sexuale cu un caine. Campanie realizata de agentia Jung von Matt, acestia au declarat ca au vrut "sa atraga cat mai multa atentie". Ideea de baza fiind tabu-urile in Germania.

Ideea Apple din 1984 a socat prin narcisismul de care a dat dovata. Computerul nici macar nu a aparut in reclama, dar s-au facut o serie de afirmatii dictatoriale la adresa pozitionarii acestui brand pe piata.

 

Campanii publicitare

Tag-uri: , , , , ,
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK

Adaugă un comentariu 2

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu.

oana-camelia paun (09.09.2011, 23:44)

cele facute de nemti se pare ca sunt cele mai oribile, cum se putea sa nu fie implicat si sexul in reclamele lor??? si mai ales cu cainii?:)))) doar nemtii sunt renumiti ca sunt obsedati sexuali :)))

Răspunde-i
florica c (09.09.2011, 14:47)
De ce promovare are parte Toyota Prius... Eu una nu as mai fi interesata de aceasta masina dupa
asa o reclama...
Răspunde-i
Spune-ţi părerea
Alte articole din Monden
Cele mai citite
Azi
Săptămânal
Lunar

Newsletter

Cele mai comentate
Felicitari pentru femei deosebite
-3°
Bucuresti
-2°
Bucuresti-zona centrala
-5°
Bucuresti-zona periferica
-4°
Alba Iulia
-3°
Alexandria
10°
-2°
Arad
-3°
Bacau
-2°
Baia Mare
-5°
Bistrita
-2°
Botosani
-3°
Braila
-5°
Brasov
-2°
Buzau
-3°
Calarasi
-4°
Cluj-Napoca
Constanta
-4°
Craiova
-5°
Deva
-3°
Drobeta-Turnu Severin
-4°
Focsani
-2°
Galati
-3°
Giurgiu
-2°
Iasi
-8°
Miercurea Ciuc
10°
-2°
Oradea
-3°
Piatra Neamt
-2°
Pitesti
-4°
Ploiesti
12°
-3°
Resita
-3°
Rimnicu Vilcea
-2°
Satu Mare
-6°
Sf. Gheorghe
-6°
Sibiu
-4°
Slatina
-4°
Slobozia
-4°
Suceava
10°
-2°
Timisoara
-4°
Tirgoviste
-6°
Tirgu Jiu
-4°
Tirgu Mures
-1°
Tulcea
-3°
Vaslui
-3°
Zalau
26 aug