Recesiunea a afectat si preferintele pentru parfumuri

De în Frumusete 26 aug 2011
Nu mai este necesar sa deschidem ziarele sau televizorul pentru a afla care este situatia financiara a tarii. Ultimele cercetari arata ca ne putem da seama de acest lucru dupa parfumul folosit de oameni.

Un studiu interesant realizat de Fundatia Parfumurilor, o organizatie internationala, a descoperit ca in perioadele cu dificultati financiare si in recesiune, consumatorii prefera sa schimbe parfumurile. Pentru parfumieri, nu e vorba doar de cuvinte aruncate in vant. Conform cercetarilor, oamenii prefera in aceste perioade arome dulci, precum ciocolata si smochina, urmate de note apropiate de cele culinare, cum e aroma de nuca de cocos, vanilie, condimente si citrice.

Parfumul tau ce note de varf are?

 

Citeste si "Parfumuri de top ale zodiei tale"

Tag-uri: , , ,
loading...
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK

Adaugă un comentariu 0

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu.

Alte articole din Frumusete
Cele mai citite

Newsletter

Cele mai comentate
Felicitari pentru femei deosebite
-3°
Bucuresti
-2°
Bucuresti-zona centrala
-5°
Bucuresti-zona periferica
-4°
Alba Iulia
-3°
Alexandria
10°
-2°
Arad
-3°
Bacau
-2°
Baia Mare
-5°
Bistrita
-2°
Botosani
-3°
Braila
-5°
Brasov
-2°
Buzau
-3°
Calarasi
-4°
Cluj-Napoca
Constanta
-4°
Craiova
-5°
Deva
-3°
Drobeta-Turnu Severin
-4°
Focsani
-2°
Galati
-3°
Giurgiu
-2°
Iasi
-8°
Miercurea Ciuc
10°
-2°
Oradea
-3°
Piatra Neamt
-2°
Pitesti
-4°
Ploiesti
12°
-3°
Resita
-3°
Rimnicu Vilcea
-2°
Satu Mare
-6°
Sf. Gheorghe
-6°
Sibiu
-4°
Slatina
-4°
Slobozia
-4°
Suceava
10°
-2°
Timisoara
-4°
Tirgoviste
-6°
Tirgu Jiu
-4°
Tirgu Mures
-1°
Tulcea
-3°
Vaslui
-3°
Zalau
18 ian