Primul Black Friday organizat de Fashion Days - harta achizitiilor

În Moda 28 noi 2013
Fashion Days, cel mai mare club privat de shopping online din Romania si Europa de Est, a demonstrat, prin participarea in premiera la fenomenul Black Friday, ca segmentul de moda este din ce in ce mai puternic reprezentat cand vine vorba de cumparaturile online in Romania.

Cifrele de trafic inregistrate de platforma de cumparaturi online arata ca romanii sunt interesati sa isi reinnoiasca garderoba, estimarile initiale ale retailer-ului fiind depasite. Vineri, 22 noiembrie, peste 263,000 de vizitatori au fost activi in magazinul online. Sambata si duminica au fost de asemenea zile de shopping intensiv, cu peste 315,000 de vizitatori pe platforma online.

Cumparatorii au urmarit cu atentie ofertele, indiferent unde s-au aflat. in timpul activarii de Black Friday, peste 21% dintre comenzi au fost plasate de pe un dispozitiv mobil. Procentul a fost mai ridicat comparativ cu perioada precedenta, cand comenzile plasate prin intermediul aplicatiei de iPhone atingeau aproximativ 15% din total. Intervalul mediu de timp petrecut de un utilizator pe site s-a ridicat la 12 minute.

Cei mai activi useri au fost femeile, asa cum era de asteptat. 63% din numarul total de vizitatori au fost femei in cautarea obiectelor vestimentare care sa completeze garderoba, atat a lor, cat si a celorlati membri ai familiei. Cu toate acestea, procentul barbatilor a crescut, atingand 37% in acest sfarsit de saptamana "Black". Acest lucru ne demonstreaza ca segmentul masculin este din ce in ce mai interesat de extinderea listei de shopping cu ocazia Black Friday, de la gadget-uri pana la obiecte vestimentare.

Cele mai interesate orase de fenomenul Black Friday, avand in vedere valoarea totala a comenzilor inregistrate, au fost: Bucuresti, Constanta, Cluj, Timisoara si Brasov. Utilizatorii au achizitionat pe langa haine si accesorii si obiecte pentru casa si lifestyle. Cele mai vandute branduri la Fashion Days de Black Friday au fost: Calvin Klein, Timberland, United Colors of Benetton, Nike si Lacoste.

Cea mai bine reprezentata si vanduta categorie a fost cea a pantofilor – cu peste 17,237 de perechi vandute. Black Friday a dovedit de asemenea ca negrul este o culoare la moda. Topul preferintelor, in ceea ce priveste culorile, este dominat de negru, urmat de rosu si albastru.

Fashion Days este cel mai mare club privat de shopping online din Romania si Europa de Est. Prezent in Cehia, Bulgaria, Ungaria, Slovenia, Slovacia, Polonia si Romania, Fashion Days ofera celor 6 milioane de membri experiente de shopping inteligent facilitand accesul la cele mai dorite produse de moda si lifestyle. www.fashiondays.ro

Info

Tag-uri: , , , , , , , ,
loading...
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK

Adaugă un comentariu 0

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu.

Alte articole din Moda
Cele mai citite

Newsletter

Cele mai comentate
Felicitari pentru femei deosebite
-3°
Bucuresti
-2°
Bucuresti-zona centrala
-5°
Bucuresti-zona periferica
-4°
Alba Iulia
-3°
Alexandria
10°
-2°
Arad
-3°
Bacau
-2°
Baia Mare
-5°
Bistrita
-2°
Botosani
-3°
Braila
-5°
Brasov
-2°
Buzau
-3°
Calarasi
-4°
Cluj-Napoca
Constanta
-4°
Craiova
-5°
Deva
-3°
Drobeta-Turnu Severin
-4°
Focsani
-2°
Galati
-3°
Giurgiu
-2°
Iasi
-8°
Miercurea Ciuc
10°
-2°
Oradea
-3°
Piatra Neamt
-2°
Pitesti
-4°
Ploiesti
12°
-3°
Resita
-3°
Rimnicu Vilcea
-2°
Satu Mare
-6°
Sf. Gheorghe
-6°
Sibiu
-4°
Slatina
-4°
Slobozia
-4°
Suceava
10°
-2°
Timisoara
-4°
Tirgoviste
-6°
Tirgu Jiu
-4°
Tirgu Mures
-1°
Tulcea
-3°
Vaslui
-3°
Zalau
20 noi