horoscop 5 martie 2021

Horoscop 26 septembrie 2022: Berbecii au parte de...

Citeste mai mult»
elisabeta

După decesul reginei Elisabeta a II-a, preţul de vânzare...

Citeste mai mult»
prodan

Poliţie: Anamaria Prodan a făcut, în februarie, plângere...

Citeste mai mult»

Rihanna va susţine concertul de la pauza Super Bowl, din...

Citeste mai mult»
Hilary Mantel

Scriitoarea Hilary Mantel, de două ori premiată Booker, a...

Citeste mai mult»
 Daniel Craig

Viitorul James Bond va fi „în slujba Majestăţii Sale...

Citeste mai mult»
zodie capricorn

Horoscop 23 septembrie 2022. Gemenii pun capăt unei...

Citeste mai mult»
cafea

Cum să îmbunătățești gustul cafelei. Ingredientele pe...

Citeste mai mult»
william

Prinţul William le-a mulţumit voluntarilor şi membrilor...

Citeste mai mult»
 Elton John

Joe Biden îl invită pe Elton John, vineri, la Casa Albă...

Citeste mai mult»
pijamale

Care sunt tendințele de toamnă pentru pijamale

Citeste mai mult»
Juliette Binoche

Juliette Binoche: Trebuie să spunem ''nu'' rolurilor de...

Citeste mai mult»
Regina Margrethe a II-a a Danemarcei

Regina Danemarcei, diagnosticată cu COVID-19 după ce a...

Citeste mai mult»
globuri

Globurile de Aur, afectate de o serie de scandaluri,...

Citeste mai mult»
Mark Zuckerberg

Mark Zuckerberg şi soţia sa Priscilla Chan aşteaptă al...

Citeste mai mult»
horoscop

Horoscop 21 septembrie 2022: Berbecii au noroc de bani,...

Citeste mai mult»
William și Harry

William şi Harry, împreună la funeraliile Reginei...

Citeste mai mult»
regina elisabeta

Familia Regală, mesaj după înmormântarea reginei...

Citeste mai mult»
Alexandru Arșinel

Alexandru Arşinel a fost internat în spital. Actorul se...

Citeste mai mult»
horoscop

Horoscop 20 septembrie 2022: Berbecii se bucură de timp...

Citeste mai mult»
Camilla

Camilla îi aduce un omagiu fostei regine Elisabeta a...

Citeste mai mult»
Alla Pugaciova

Alla Pugaciova cere să fie inclusă de Rusia pe lista...

Citeste mai mult»
Woody Allen

Woody Allen a anunţat că nu va mai regiza

Citeste mai mult»
horoscop

Horoscop 17 septembrie 2022: Leii sunt foarte geloși,...

Citeste mai mult»
regina elisabeta

Abaţia Westminster în viaţa reginei Elizabeth II a Marii...

Citeste mai mult»
david

David Beckham a stat la coadă 13 ore pentru a-i aduce...

Citeste mai mult»
horoscop

Horoscop 16 septembrie 2022: Berbecii au probleme în...

Citeste mai mult»
Prințul William

Prinţul William a declarat că paşii făcuţi în urma...

Citeste mai mult»
R. Kelly

Cântăreţul R. Kelly, vinovat de pornografie infantilă

Citeste mai mult»
horoscop

Horoscop 15 septembrie 2022: Berbecii își pot găsi un...

Citeste mai mult»
Prinţul Charles

Angajaţi ai regelui Charles, anunţaţi că şi-ar putea...

Citeste mai mult»
Irene Papas

Actriţa Irene Papas, cunoscută din filmele "Tunurile din...

Citeste mai mult»
horoscop

Horoscop 14 septembrie 2022: Taurii au probleme în viața...

Citeste mai mult»
Daniel Craig

Daniel Craig spune că se simte ''foarte norocos'' pentru...

Citeste mai mult»
Meghan Markle

Meghan Markle şi-a întrerupt podcastul său de pe Spotify...

Citeste mai mult»
cizme

Cizme cu fustă – idei de stilizare

Citeste mai mult»
horoscop

Horoscop 13 septembrie 2022: Berbecii au tensiuni în...

Citeste mai mult»
Meghan Markle și Prințul Harry

Copiii lui Harry şi Meghan au devenit Alteţa Sa Regală...

Citeste mai mult»
elon musk

Fosta iubită a lui Elon Musk vinde la licitaţie...

Citeste mai mult»
regina elisabeta

Regina Elisabeta a II-a a murit. Ce se știe despre...

Citeste mai mult»

CNBC: George Clooney a produs tequila, Ryan Reynolds gin, în timp ce vedetele feminine preferă vinul

În Monden 8 aug 2022

Celebrităţile şi-au folosit de mult chipul şi numele pentru a dezvolta mărci de alcool, dar George Clooney a creat standardul modern pentru a profita de pe urma băuturilor spirtoase, când şi-a vândut compania producătoare de tequila Casamigos gigantului de băuturi spirtoase Diageo pentru aproape 1 miliard de dolari, în 2017, relatează CNBC.

George Clooney

”De obicei îmă foloseam de asctorie pentru a-mi plăti chiria”, a spus Clooney pentru The Sunday Times, după acordul de vânzare a companiei Casamigos.

Acest lucru a declanşat o goană după aur a unor antreprenori celebri care doresc să-şi recreeze succesul şi să profite de tendinţa pentru băuturi spirtoase şi cocktailuri premium, de la scotch-ul lui David Beckham la ginul lui Ryan Reynolds şi tequila lui Dwayne ”The Rock” Johnson.

Iar celebrităţile predominant masculine au fost capabile să profite de pe urma acestei formule.

În pofida unor excepţii, cum ar fi Chopin Vodka a Verei Wang, şi 818 Tequila a Kendall Jenner, mărcile rămân în mare parte masculine, reluând o tendinţă care a fost prezentă istoric în industria mai largă a băuturilor spirtoase, potrivit News.ro. 

Acum un nou val de vedete feminine investesc într-o băutură alcoolică care are nevoie de un impuls: vinul.

Pandemia de Covid-19 a accelerat multe tendinţe în domeniul alcoolului, dar unele dintre cele mai mari câştigătoare au fost băuturile spirtoase premium din categorii susţinute adesea de celebrităţi.

Băuturile spirtoase de lux au crescut cu 43% în ultimul an, conduse în mare parte de tequila şi whisky-ul american, rata de creştere a anului 2021 fiind de peste două ori mai mare faţă de rata medie a ultimilor cinci ani, potrivit Distilled Spirits Council.

Piaţa vinurilor din SUA este cea mai mare din lume, iar produse precum prosecco şi şampanie continuă să prospere, dar consumatorii americani beau în general mai puţin vin decât în urmă cu douăzeci de ani.

În prezent, Baby Boomers sunt singurul grup care preferă vinul faţă de alte produse alcoolice, în timp ce cea mai mare cheltuială pentru alcool pe cap de locuitor este în intervalul de vârstă de 35 până la 55 de ani.

Acest lucru a reprezentat o provocare semnificativă pentru industrie, care încearcă să atragă băutorii mai tineri.

”Categoria băuturilor spirtoase este cea mai solicitată acum, la fel ca şi cocktailurile gata de băut, iar tequila este preferată între băuturile spirtoase”, a spus Danny Brager, un analist în industria alcoolului.

Şi, din moment ce achiziţia generală de alcool nu creşte mult de la an la an, ”dacă cineva bea mai mult dintr-un lucru, bea mai puţin din altceva”, a adăugat Brager.

Promovarea excesivă a vinului în restaurante nu ajută. Potrivit unui sondaj al Nielsen, o porţie de vin de cinci uncii este cu 72% mai scumpă decât o porţie de băuturi spirtoase şi cu aproape 50% mai scumpă decât o porţie de bere.

Rob McMillan, vicepreşedintele executiv al Silicon Valley Bank şi un analist remarcat al industriei vinului, a declarat că industria vinului a rămas legată de strategii care au avut succes din punct de vedere istoric, fără a lua în considerare suficient modul în care a evoluat radical consumatorul.

”Aceasta este ameninţarea principală. Nu poţi înlocui acest grup de oameni care au privit vinul ca pe ceva cu adevărat special. Este băutura lor alcoolică preferată şi toţi cei care urmează, se identifică cu vinul într-o măsură, dar pun vinul în aceeaşi categorie cu berea, băuturile spirtoase, cocktailurile gata de băut şi canabisul”, a spus McMillan.

În raportul ”Starea industriei vinului” al Silicon Valley Bank, acesta evidenţiază ”eşecul industriei de a dezvolta un marketing care rezonează cu valorile tinerilor”.

Brandurile de vinuri susţinute de celebrităţi feminine au căutat să se diferenţieze de alte oferte de vinuri, evidenţiind concepte care sunt mai potrivite cu dorinţele consumatorilor mai tineri. Având în vedere dimensiunea, conţinutul mai scăzut de alcool, achiziţiile online, preţul şi proprietatea de brand care include femei, precum şi persoane BIPOC şi LGBTQ+, celebrităţile feminine au căutat să creeze o nişă în sectorul vinului care să atragă consumatorii mai tineri.

O listă scurtă de vedete feminine care colaborează cu podgoriile şi producătorii pentru a comercializa vinuri care urmăresc să satisfacă aceste cerinţe în evoluţie ale consumatorilor includ Elizabeth Banks, Mary J. Blige, The Chicks, Cameron Diaz, Chrissie Metz, Vera Wang şi Reese Witherspoon.

Diaz şi Katherine Power, coproprietare aşe mărcii de vinuri Avaline, s-au orientat spre accesibilitate şi portabilitate, precum şi spre tendinţele de sănătate şi bunăstare cu vinuri albe şi roze organice, în pachete de patru cutii de 250 ml, care nu necesită tirbuşon sau sticlă.

Pe lângă faptul că este mai durabil, conceptul de conserve de vin, cu porţiile sale mai mici, face şi mai uşor să bei vin de unul singur, deoarece nu este nevoie să deschideţi o sticlă de 750 ml, urmând exemplul pieţei RTD (gata de băut) în plină expansiune.

Actriţa şi producătorul Elizabeth Banks subliniază, în mod similar, sustenabilitatea, precum şi accesibilitatea ambalajelor şi preţurilor cu propria ei iniţiativă de conservare a vinului, vinul Archer Roose.

Tim McKirdy, director la site-ul VinePair, axat pe băuturi spirtoase, a declarat că tendinţa vinurilor susţinute de celebrităţi feminine a crescut în ultimii doi ani.

”Vinul a avut întotdeauna o barieră foarte mare de intrare şi a fost întotdeauna dificil pentru a naviga, mai ales dacă doar intri în acel spaţiu. Aşa că, dacă ai o celebritate care încearcă să spună că acesta este vinul cu care te poţi îmbogăţi, acesta este vinul pe care îl poţi bea şi nimeni nu te va judeca, sau hei, toate informaţiile sunt pe etichetă aici, puteţi găsi toate ingredientele, nu puteţi găsi aditivi, etichete precum fără gluten, acestea sunt lucrurile cu care cred că oamenii se simt confortabil”, a spus McKirdy.

Celebrităţile feminineimplicate în industria vinului găsesc, de asemenea, modalităţi de a-şi transmite etica consumatorilor mai tineri care acordă prioritate valorilor mărcii.

The Chicks, cunoscute că îşi apără drepturile în industria muzicală şi provoacă status quo-ul, au intrat recent pe piaţa vinurilor cu marca lor Gaslighter Wine, care a primit scoruri mari în industrie pentru rosé-ul său.

Campania de marketing conduce cu mesaje precum ”deţine puterea ta”, ”spune adevărul”.

Până şi pe dopuri scrie: ”Nu-i lăsa să te păcălească”.

Marca Sun Goddess a lui Mary J. Blige pune accent pe diversitate, potrivit lui Marco Fantinel, CEO al cramei care produce această marcă.

Sun Goddess ”speră să facă lumină pentru industria vinului” prin crearea ”mai multor oportunităţi pentru femei şi pentru reprezentarea BIPOC”, a spus Fantinel.

”Cred că aceasta este porţiunea de piaţă a vinului pe care mulţi oameni încearcă să o capteze, deoarece aceasta este cea care scapă”, a spus McKirdy. „

Potrivit Spirited Change Initiative, mărcile de alcool deţinute de minorităţi şi de femei reprezintă mai puţin de 5% din sector. Accentul pus pe nevoile şi valorile consumatorilor mai tineri îl determină pe McKirdy să prezică că mărcile de vin ale unor celebrităţi feminine vor duce în cele din urmă la un public mai larg, ”care se va simţi inclus în lumea vinului”.

 

Tag-uri:
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK

Adaugă un comentariu 0

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu.

Alte articole din Monden
Cele mai citite
Azi
Săptămânal
Lunar

Newsletter

Cele mai comentate
Felicitari pentru femei deosebite
-3°
Bucuresti
-2°
Bucuresti-zona centrala
-5°
Bucuresti-zona periferica
-4°
Alba Iulia
-3°
Alexandria
10°
-2°
Arad
-3°
Bacau
-2°
Baia Mare
-5°
Bistrita
-2°
Botosani
-3°
Braila
-5°
Brasov
-2°
Buzau
-3°
Calarasi
-4°
Cluj-Napoca
Constanta
-4°
Craiova
-5°
Deva
-3°
Drobeta-Turnu Severin
-4°
Focsani
-2°
Galati
-3°
Giurgiu
-2°
Iasi
-8°
Miercurea Ciuc
10°
-2°
Oradea
-3°
Piatra Neamt
-2°
Pitesti
-4°
Ploiesti
12°
-3°
Resita
-3°
Rimnicu Vilcea
-2°
Satu Mare
-6°
Sf. Gheorghe
-6°
Sibiu
-4°
Slatina
-4°
Slobozia
-4°
Suceava
10°
-2°
Timisoara
-4°
Tirgoviste
-6°
Tirgu Jiu
-4°
Tirgu Mures
-1°
Tulcea
-3°
Vaslui
-3°
Zalau
27 sep