covid-19

Un caz rar al unui pacient infectat cu coronavirus timp...

Citeste mai mult»
 Taylor Swift

Prima zi de record a lui Taylor Swift pe Spotify cu...

Citeste mai mult»
becks

Spice Girls s-au reunit la petrecerea de 50 de ani a...

Citeste mai mult»
armani

Giorgio Armani nu mai exclude vânzarea imperiului său de...

Citeste mai mult»
Taylor Swift

Taylor Swift a lansat un nou album, gata să doboare toate...

Citeste mai mult»
Alain Delon

Alain Delon, decorat de Ucraina pentru sprijinul său în...

Citeste mai mult»
Harry Styles

O admiratoare a lui Harry Styles, încarcerată după ce i-a...

Citeste mai mult»
Printesa Diana

Rochii ale prinţesei Diana, expuse la Hong Kong înainte...

Citeste mai mult»
bon jovi

Un serial documentar despre Bon Jovi oferă detalii despre...

Citeste mai mult»
Prințul William

Prinţul William participă la primul său angajament public...

Citeste mai mult»
prezentare

Casa de modă Dior a prezentat la New York o colecţie...

Citeste mai mult»
Monica

Monica Bîrlădeanu, dezvăluiri despre provocările...

Citeste mai mult»
amalia

Moştenitoarea tronului olandez a fugit în Spania din...

Citeste mai mult»
celine dion

Un documentar despre boala de care suferă Céline Dion va...

Citeste mai mult»
vin

Un restaurant din Italia oferă o sticlă de vin gratuită...

Citeste mai mult»
chefi

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu şi Cătălin Scărlătescu...

Citeste mai mult»
Guy Ritchie

Guy Ritchie revine pe marile ecrane cu un film despre o...

Citeste mai mult»
Stormy Daniels

Cine este Stormy Daniels, femeia aflată în centrul...

Citeste mai mult»
tuns

Top 5 stiluri ce revin la modă

Citeste mai mult»
pacanele

Fetele știu să se distreze: păcănele online cu modă și...

Citeste mai mult»
ulei

Beneficiile pentru sănătate ale uleiului de măsline

Citeste mai mult»
Harry și Meghan Markle

Harry şi Meghan vor produce două seriale Netflix despre...

Citeste mai mult»
 Taylor Swift

Muzica lui Taylor Swift revine pe TikTok, chiar dacă casa...

Citeste mai mult»
Prințul William

Prinţul William şi fiul său cel mare, George, au asistat...

Citeste mai mult»
portofel

Alegerea portofelului de damă din piele în funcție de...

Citeste mai mult»
Sebastian Stan

Sebastian Stan se transformă în tânărul Donald Trump în...

Citeste mai mult»
Bjorn Ulvaeus

Bjorn Ulvaeus a reflectat asupra succesului şi...

Citeste mai mult»
Alain Delon

Alain Delon nu va face apel la plasarea sa sub tutelă...

Citeste mai mult»
Alec Baldwin

Împuşcături mortale la filmările "Rust" - Alec Baldwin "a...

Citeste mai mult»
Jonathan Majors

Actorul Jonathan Majors scapă de închisoare pentru...

Citeste mai mult»
michael douglas

Michael Douglas a aflat, în cadrul emisiunii "Finding...

Citeste mai mult»
powerball

Un jucător la loteria Powerball a câştigat un jackpot de...

Citeste mai mult»
Sacha Baron Cohen si Isla Fisher

Sacha Baron Cohen şi Isla Fisher divorţează după 13 ani...

Citeste mai mult»
Reese Witherspoon

Compania actriţei Reese Witherspoon va produce un serial...

Citeste mai mult»
Alain Delon

Alain Delon a fost plasat sub 'tutelă consolidată'

Citeste mai mult»
gineco

Menopauza: Ce este, când apare și care sunt simptomele

Citeste mai mult»
Lenny Kravitz

Lenny Kravitz va concerta pe scena principală de la...

Citeste mai mult»
aldi

Celebrul chitarist american Al Di Meola revine în...

Citeste mai mult»
Baba Ramdevv

Cel mai important guru yoga din India, avertizat de...

Citeste mai mult»
Taylor Swift

Taylor Swift este miliardară, potrivit clasamentului...

Citeste mai mult»

Bugetul in moda in ani de criza

De în Moda 14 ian 2009
Ce strategie vei adopta in perioada de recesiune? Bani mai putini alocati pentru shopping? Vei cumpara mai chibzuit sau chiar vei face cumparaturi mai rar decat inainte? Feminis.ro a aflat la ce sa te astepti de la brandurile tale preferate si, mai mult de atat, cum vad ele impactul recesiunii asupra modei.
Se vorbeste de recesiune la toate colturile, chiar daca inca nu ne-a lovit practic, toate companiile isi iau masuri de siguranta si adopta diferite strategii de supravieturie. Cu alte cuvinte, chiar daca numai preventiv, vom cheltui mai chibzuit. Sa fie oare moda un sector ce va fi afectat dramatic? Hai alaturi de mine la o cafea fierbinte, unde o parte din cele mai mari branduri de la noi ne vor raspunde la toate curiozitatile. Ce ne intereseaza mai exact? La ce sa ne asteptam sa vedem in magazine, in anii de criza? Vom avea parte de mai multe reduceri, mai multe promotii, colectii mai putine?

"Strategii de marketing pentru anul 2009: 1. Eliminarea pe cat posibil din structura colectiilor a extensiilor care nu si-au demonstrat eficienta maxima (folosind limbajul de marketing, vom cauta sa scapam de 'pietrele de moara' sau 'dileme' si sa punem accentul eficient pe 'vacile de muls' ale brandului;)

2. Loializarea clientelei – grija fata de clientii nostri, sa le cunoastem foarte bine necesitatile si sa ne adresam personalizat lor, urmarind prin aplicarea a diferite strategii de comunicare si pret cresterea consumului individual si pastrarea clientelei

3. Atentie deosebita acordata strategiilor de pret si promotiilor – practicarea mai intensiva a diferitelor tehnici promotionale (vanzari grupate, bonificatii, etc.) si stabilirea unor preturi atractive pentru client. Vom cauta in acest sens sa nu ne indepartam prea mult de la ideea brandului, sa reducem costurile eficient astfel incat sa ne pastram valorile calitative." Anca Diaconita Bulhac, Marketing Manager "Nichi Cristina Nichita"

"Magazinele - si ma refer aici la partenerii nostrii de afaceri - care comercializeaza produsele Triumph si Sloggi vor adopta fiecare in parte strategii, in functie de politica lor. Triumph International Romania, ca furnizor, nu este afectat pana in acest moment de recesiune. Cred ca cel mai mult vor fi afectate firmele mici, care distribuie pe o singura nisa. Noi acoperim toata piata, avem colectii de lenjerie care se adreseaza femeilor cu diverse stiluri de viata si conditii sociale.

Astfel, la produsele din colectia de baza avem ca principal atu fata de competitorii nostri cupele mari la sutiene (ce merg pana la cupa G). De asemenea, pe segmentul Fashion venim mereu cu noutati atractive, de o calitate incontestabila. Momentan recesiunea nu se resimte si probabil ca o strategie anume se va face doar atunci cand ne vom simti 'loviti', Bugetul de publicitate ramane la fel." Rodica Bodescu, Marketing Manager "Triumph"

"Criza nu are niciun efect asupra brandului. Mai mult de atat, deschid si un magazin in zona Dorobanti. Singurul lucru, simt eu, ca femeile se vor gandi de doua ori inainte de a comanda. Vor face cumparaturi mai chibzuit." – Mihaela Glavan, designer "Sepala"

"Pe noi criza nu prea ne afecteaza. Din punct de vedere al vanzarilor, totul e ok, ca si strategie de munca. Insa va exista un impact la nivelul companiilor care ne sunt partenere la eveniumente, etc. Mai precis, aceste companii isi vor taia din bugetele de marketing si va trebui sa ne finantam singuri. Noi ne organizam singuri evenimentele si de aceea vom fi 'loviti' direct. De aceea va fi nevoie de mai multa convingere si mai multa munca. Fiind o productie mica si exclusivista, vanzarile nu sunt afectate prea mult. Suntem ca business-ul cu bauturi, in criza crestem.

Cand este la un nivel mare esti lovit, inca atunci cand te bazezi pe exclusivitate, nu prea se schimba mult. Ne straduim strict la partea aceasta, de costuri fixe. Nu ne mai avantam prea mult sa mobilam, etc..

Companiile mari care sunt promovate in evenimentele noastre au redus din bani. Se va largi paleta de companii la care brandurile apeleaza. Insa acest lucru, nu inseamna evenimente mai putine. " – Catrinel Chiriac, PR Manager "Adrian Oianu"

"Este destul de greu de prevazut cum ne va afecta recesiune. Noi credem ca sectorul de lux va fi mai putin afectat. Ne gandim sa avem produse cu preturi mai accesibile ca pret. O sa incercam sa ne adaptam. In prima faza clientela se pastreaza la acelasi nivel.

Noi ne focusam pe haine de evenimente care se vand foarte bine, mai ales in sezoanele cheie cum sunt primavara-vara si toamna." – Mihaela Buligoanea, partener "L’Armoire".

 "Tinand cont ca la baza procesului de cumparare a bijuteriilor si accesoriilor fantezie sta componenta emotiva si nu cea rationala, femeia isi va dori tot timpul sa investeasca in frumusetea si eleganta ei. Chiar si in aceasta perioada dificila, o bijuterie fantezie va aduce "o pata de culoare si veselie" in sufletul sau. Deci, strategia de marketing nu va fi diferita de cea adoptata in anul 2008 – vom lansa in continuare colectii noi, vom avea campanii de reduceri, ne vom consilia clilentele, le vom acorda suportul nostru prin Centrul de Relatii Clenti si cu ajutorul Consultantilor de Vanzari din magazine.

Vom fi mereu alaturi de clientele noastre, mai ales ca in aceasta perioada de recesiune au nevoie mai mult de noi, de "o oaza de veselie" si de culoare. Suntem aici ca sa le acordam o raza de speranta intr-un peisaj sumbru, citadin si financiar. Prin bijuteriile si accesoriile Meli Melo – Paris, clientele noastre vor reusi sa evadeze din problemele financiare si personale cauzate de aceasta perioada gri de recesiune", declara Dana Sofia – Director de Marketing la Meli Melo – Paris.

Asa ca ne vom astepta la reduceri mai multe la majoritatea magazinelor si poate si preturi mult mai accesibile. Pentru ca atunci cand vrei sa faci cumparaturi chibzuit, vrei sa vezi o lista de reduceri si oferte promotionale care sa te convinga sa scoti portofelul, nu-i asa?

Cu alte cuvinte, recesiunea o sa treaca neobservata pe langa garderoba noastra.

Tag-uri: , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK

Adaugă un comentariu 1

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu.

Rusu Alina (16.12.2010, 16:31)
Prefer sa cumpar chibzuit, in sensul ca nu voi cumpara foarte multe articole vestimentare, voi cumpara ceea ce imi lipseste, lucruri de care am nevoie. nu mai am nici loc sa pun hainele pe care le-as cumpara fara sa le port...
Răspunde-i
Spune-ţi părerea
Alte articole din Moda
Cele mai citite
Azi
Săptămânal
Lunar

Newsletter

Cele mai comentate
Felicitari pentru femei deosebite
-3°
Bucuresti
-2°
Bucuresti-zona centrala
-5°
Bucuresti-zona periferica
-4°
Alba Iulia
-3°
Alexandria
10°
-2°
Arad
-3°
Bacau
-2°
Baia Mare
-5°
Bistrita
-2°
Botosani
-3°
Braila
-5°
Brasov
-2°
Buzau
-3°
Calarasi
-4°
Cluj-Napoca
Constanta
-4°
Craiova
-5°
Deva
-3°
Drobeta-Turnu Severin
-4°
Focsani
-2°
Galati
-3°
Giurgiu
-2°
Iasi
-8°
Miercurea Ciuc
10°
-2°
Oradea
-3°
Piatra Neamt
-2°
Pitesti
-4°
Ploiesti
12°
-3°
Resita
-3°
Rimnicu Vilcea
-2°
Satu Mare
-6°
Sf. Gheorghe
-6°
Sibiu
-4°
Slatina
-4°
Slobozia
-4°
Suceava
10°
-2°
Timisoara
-4°
Tirgoviste
-6°
Tirgu Jiu
-4°
Tirgu Mures
-1°
Tulcea
-3°
Vaslui
-3°
Zalau
23 apr