smiley

Damian Drăghici şi Smiley au lansat melodia „S-a furat...

Citeste mai mult»
Anne Hathaway

Anne Hathaway, reacţie devenită virală la un gol al...

Citeste mai mult»
belinda

Belinda Bencic a devenit mamă

Citeste mai mult»
nasty

"NASTY", documentarul despre Ilie Năstase, în selecţia...

Citeste mai mult»
Regele Harald

Regele Harald al V-lea al Norvegiei, în vârstă de 87 de...

Citeste mai mult»
louis

William şi Kate mulţumesc publicului pentru mesajele...

Citeste mai mult»
cataracta

Cum te recuperezi după operația de cataractă?

Citeste mai mult»
covid-19

Un caz rar al unui pacient infectat cu coronavirus timp...

Citeste mai mult»
 Taylor Swift

Prima zi de record a lui Taylor Swift pe Spotify cu...

Citeste mai mult»
becks

Spice Girls s-au reunit la petrecerea de 50 de ani a...

Citeste mai mult»
armani

Giorgio Armani nu mai exclude vânzarea imperiului său de...

Citeste mai mult»
Taylor Swift

Taylor Swift a lansat un nou album, gata să doboare toate...

Citeste mai mult»
Alain Delon

Alain Delon, decorat de Ucraina pentru sprijinul său în...

Citeste mai mult»
Harry Styles

O admiratoare a lui Harry Styles, încarcerată după ce i-a...

Citeste mai mult»
Printesa Diana

Rochii ale prinţesei Diana, expuse la Hong Kong înainte...

Citeste mai mult»
bon jovi

Un serial documentar despre Bon Jovi oferă detalii despre...

Citeste mai mult»
Prințul William

Prinţul William participă la primul său angajament public...

Citeste mai mult»
prezentare

Casa de modă Dior a prezentat la New York o colecţie...

Citeste mai mult»
Monica

Monica Bîrlădeanu, dezvăluiri despre provocările...

Citeste mai mult»
amalia

Moştenitoarea tronului olandez a fugit în Spania din...

Citeste mai mult»
celine dion

Un documentar despre boala de care suferă Céline Dion va...

Citeste mai mult»
vin

Un restaurant din Italia oferă o sticlă de vin gratuită...

Citeste mai mult»
chefi

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu şi Cătălin Scărlătescu...

Citeste mai mult»
Guy Ritchie

Guy Ritchie revine pe marile ecrane cu un film despre o...

Citeste mai mult»
Stormy Daniels

Cine este Stormy Daniels, femeia aflată în centrul...

Citeste mai mult»
tuns

Top 5 stiluri ce revin la modă

Citeste mai mult»
pacanele

Fetele știu să se distreze: păcănele online cu modă și...

Citeste mai mult»
ulei

Beneficiile pentru sănătate ale uleiului de măsline

Citeste mai mult»
Harry și Meghan Markle

Harry şi Meghan vor produce două seriale Netflix despre...

Citeste mai mult»
 Taylor Swift

Muzica lui Taylor Swift revine pe TikTok, chiar dacă casa...

Citeste mai mult»
Prințul William

Prinţul William şi fiul său cel mare, George, au asistat...

Citeste mai mult»
portofel

Alegerea portofelului de damă din piele în funcție de...

Citeste mai mult»
Sebastian Stan

Sebastian Stan se transformă în tânărul Donald Trump în...

Citeste mai mult»
Bjorn Ulvaeus

Bjorn Ulvaeus a reflectat asupra succesului şi...

Citeste mai mult»
Alain Delon

Alain Delon nu va face apel la plasarea sa sub tutelă...

Citeste mai mult»
Alec Baldwin

Împuşcături mortale la filmările "Rust" - Alec Baldwin "a...

Citeste mai mult»
Jonathan Majors

Actorul Jonathan Majors scapă de închisoare pentru...

Citeste mai mult»
michael douglas

Michael Douglas a aflat, în cadrul emisiunii "Finding...

Citeste mai mult»
powerball

Un jucător la loteria Powerball a câştigat un jackpot de...

Citeste mai mult»
Sacha Baron Cohen si Isla Fisher

Sacha Baron Cohen şi Isla Fisher divorţează după 13 ani...

Citeste mai mult»

Zoniz, aplicaţia autohtonă care duce shopping-ul la un alt nivel

De în Shopping 24 iul 2015

Această aplicaţie permite, în timp real, interacţiunea dintre clienţii şi magazinele unui mall bucureştean - Află mai multe!

Foto

AFI Palace Cotroceni implementează în premieră o soluție permanentă bazată pe beaconi, prin intermediul ZONIZ, o platformă de mobile proximity marketing inovatoare destinată spațiilor și rețelelor comerciale de orice fel. Prin intermediul acesteia, brandurile vor putea interacționa în timp real cu vizitatorii centrului comercial și vor avea posibilitatea să realizeze campanii de marketing relevante în funcție de afinități.

Dezvoltată de compania Global e Business Solution (GEBS) în urma unei investiții de 1,5 milioane de euro, platforma Zoniz se bazează pe tehnologia Bluetooth Low Energy (BLE) și pe transmițători radio (beaconi), cu ajutorul cărora se pot trimite informații personalizate utilizatorilor de smartphone în funcție de preferințele acestora și de locul în care se află. Aplicația ZONIZ este un produs 100% românesc, gândit după o tehnologie lansată de Apple în urmă cu 2 ani.

“Utilizarea telefoanelor mobile a devenit indispensabilă pentru consumatori, iar dezvoltarea unei aplicații care să le permită acestora interacțiunea în timp real cu anumite locații prin intermediul smartphone-ului reprezintă un pas firesc în era digitală. Prin intermediul aplicației Zoniz, magazinele din AFI Palace Cotroceni își pot întâmpina vizitatorii cu mesaje personalizate când revin în magazin, le pot oferi informații despre ofertele existente sau pot utiliza o serie de modalități de interacțiune directă cu posesorii de device-uri smartphone. Posibilitățile sunt nelimitate atât timp cât informațiile sunt relevante pentru utilizatori și invariabil se crează o experiență unică între brand și consumator prin intermediul mesajelor personalizate”, declară Fridolin Bic, CEO Global e Business Solution (GEBS).

Aplicația Zoniz poate fi descărcată direct din App Store sau Google Play și este disponibilă pe toate telefoanele cu sistem de operare Android sau iOS care utilizează tehnologia Bluetooth Low Energy (BLE).

Pentru ca un utilizator să poată primi în timp real oferte și informații relevante atunci când se află în AFI Palace Cotroceni, trebuie să își descarce aplicația Zoniz, să își activeze modul Bluetooth Low Energy (BLE) și să permită primirea notificărilor. Odată ce și-au instalat aplicația, utilizatorii vor avea posibilitatea să gestioneze ofertele, să aleagă brandurile și tipurile de acțiuni de care sunt interesați astfel ei vor intra în contact doar cu informații relevante pentru ei.
Mai mult decât atât, brandurile își pot crea propriile campanii promoționale prin intermediul modulului de campaign management al Zoniz, existând șabloane predefinite pentru diferite categorii precum discounturi, vouchere, concursuri, treasure hunt, sondaje, informări șamd. Un alt avantaj oferit de aplicația Zoniz este faptul că fiecare campanie poate să fie urmărită în timp real și îmbunătățită pe baza statisticilor înregistrate în sistem.

Platforma care foloseşte tehnologia iBeacons este folosită în marile centre comerciale precum Walmart, Macy's ori Swan Center UK.

Tag-uri: , , , , , , ,
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK
Articole similare

Adaugă un comentariu 0

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu.

Alte articole din Shopping
Cele mai citite
Azi
Săptămânal
Lunar

Newsletter

Cele mai comentate
Felicitari pentru femei deosebite
-3°
Bucuresti
-2°
Bucuresti-zona centrala
-5°
Bucuresti-zona periferica
-4°
Alba Iulia
-3°
Alexandria
10°
-2°
Arad
-3°
Bacau
-2°
Baia Mare
-5°
Bistrita
-2°
Botosani
-3°
Braila
-5°
Brasov
-2°
Buzau
-3°
Calarasi
-4°
Cluj-Napoca
Constanta
-4°
Craiova
-5°
Deva
-3°
Drobeta-Turnu Severin
-4°
Focsani
-2°
Galati
-3°
Giurgiu
-2°
Iasi
-8°
Miercurea Ciuc
10°
-2°
Oradea
-3°
Piatra Neamt
-2°
Pitesti
-4°
Ploiesti
12°
-3°
Resita
-3°
Rimnicu Vilcea
-2°
Satu Mare
-6°
Sf. Gheorghe
-6°
Sibiu
-4°
Slatina
-4°
Slobozia
-4°
Suceava
10°
-2°
Timisoara
-4°
Tirgoviste
-6°
Tirgu Jiu
-4°
Tirgu Mures
-1°
Tulcea
-3°
Vaslui
-3°
Zalau
25 apr