armani

Giorgio Armani nu mai exclude vânzarea imperiului său de...

Citeste mai mult»
Taylor Swift

Taylor Swift a lansat un nou album, gata să doboare toate...

Citeste mai mult»
Alain Delon

Alain Delon, decorat de Ucraina pentru sprijinul său în...

Citeste mai mult»
Harry Styles

O admiratoare a lui Harry Styles, încarcerată după ce i-a...

Citeste mai mult»
Printesa Diana

Rochii ale prinţesei Diana, expuse la Hong Kong înainte...

Citeste mai mult»
bon jovi

Un serial documentar despre Bon Jovi oferă detalii despre...

Citeste mai mult»
Prințul William

Prinţul William participă la primul său angajament public...

Citeste mai mult»
prezentare

Casa de modă Dior a prezentat la New York o colecţie...

Citeste mai mult»
Monica

Monica Bîrlădeanu, dezvăluiri despre provocările...

Citeste mai mult»
amalia

Moştenitoarea tronului olandez a fugit în Spania din...

Citeste mai mult»
celine dion

Un documentar despre boala de care suferă Céline Dion va...

Citeste mai mult»
vin

Un restaurant din Italia oferă o sticlă de vin gratuită...

Citeste mai mult»
chefi

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu şi Cătălin Scărlătescu...

Citeste mai mult»
Guy Ritchie

Guy Ritchie revine pe marile ecrane cu un film despre o...

Citeste mai mult»
Stormy Daniels

Cine este Stormy Daniels, femeia aflată în centrul...

Citeste mai mult»
tuns

Top 5 stiluri ce revin la modă

Citeste mai mult»
pacanele

Fetele știu să se distreze: păcănele online cu modă și...

Citeste mai mult»
ulei

Beneficiile pentru sănătate ale uleiului de măsline

Citeste mai mult»
Harry și Meghan Markle

Harry şi Meghan vor produce două seriale Netflix despre...

Citeste mai mult»
 Taylor Swift

Muzica lui Taylor Swift revine pe TikTok, chiar dacă casa...

Citeste mai mult»
Prințul William

Prinţul William şi fiul său cel mare, George, au asistat...

Citeste mai mult»
portofel

Alegerea portofelului de damă din piele în funcție de...

Citeste mai mult»
Sebastian Stan

Sebastian Stan se transformă în tânărul Donald Trump în...

Citeste mai mult»
Bjorn Ulvaeus

Bjorn Ulvaeus a reflectat asupra succesului şi...

Citeste mai mult»
Alain Delon

Alain Delon nu va face apel la plasarea sa sub tutelă...

Citeste mai mult»
Alec Baldwin

Împuşcături mortale la filmările "Rust" - Alec Baldwin "a...

Citeste mai mult»
Jonathan Majors

Actorul Jonathan Majors scapă de închisoare pentru...

Citeste mai mult»
michael douglas

Michael Douglas a aflat, în cadrul emisiunii "Finding...

Citeste mai mult»
powerball

Un jucător la loteria Powerball a câştigat un jackpot de...

Citeste mai mult»
Sacha Baron Cohen si Isla Fisher

Sacha Baron Cohen şi Isla Fisher divorţează după 13 ani...

Citeste mai mult»
Reese Witherspoon

Compania actriţei Reese Witherspoon va produce un serial...

Citeste mai mult»
Alain Delon

Alain Delon a fost plasat sub 'tutelă consolidată'

Citeste mai mult»
gineco

Menopauza: Ce este, când apare și care sunt simptomele

Citeste mai mult»
Lenny Kravitz

Lenny Kravitz va concerta pe scena principală de la...

Citeste mai mult»
aldi

Celebrul chitarist american Al Di Meola revine în...

Citeste mai mult»
Baba Ramdevv

Cel mai important guru yoga din India, avertizat de...

Citeste mai mult»
Taylor Swift

Taylor Swift este miliardară, potrivit clasamentului...

Citeste mai mult»
Billie Eilish

Billie Eilish, Nicki Minaj, Stevie Wonder, REM şi alţi...

Citeste mai mult»
canabis

Canabisul în scop recreaţional, legalizat în Germania, în...

Citeste mai mult»
scortisoara

Metoda cu scorţişoară care te ajută să slăbeşti mai repede

Citeste mai mult»

Impresiile voastre despre prima carte scoasa la concurs

De în Monden 24 iun 2008
Iata si primul rezultat concret al concursului cu carti in care tu ai avut rolul cel mai important. Am pus la concurs pentru inceput cartea "Vaca mov" de Seth Godin. Castigatoarele noastre si-au primit cartile, apoi respectand regulile concursului ne-au trimis cateva pareri despre carte. Asadar iata primul articol scris de voi, cele mai fidele forumiste Feminis.ro.

Cristina Lincu (cris-tina) din Spania ne-a scris:

"Este una dintre nenumaratele carti din domeniu, scrisa intr-o maniera usor de digerat, desi oarecum haotic, fara o ordine logica, reluand in diferite forme o idee, de altfel, utila specialistilor in marketing din zilele noastre, si care, pe mine, cel putin, ma duce cu gandul la celebra remarca a lui Ion Luca Caragiale "Reclama este sufletul comertului si comertul sufletul...". Cu alte cuvinte, daca nu exista un produs remarcabil, toate activitatile de marketing din jurul acestuia vor esua, chit ca ele sunt indispensabile in promovarea pe piata a produsului respectiv. Nu este vorba de o idee neaparat noua, cu toate acestea, intr-o lume in care clientul este suprasaturat de mesaje despre mii de produse similare, alegerea acestuia va depinde nu numai de "ambalajul" produsului, ci, mai ales de produs in sine, ceea ce denota maturitatea la care a ajuns piata de consum.

Pe de alta parte, merita atentie si restul teoretizarilor despre lansarea unui produs pe piata si viata acestuia, mai ales acolo unde exista cifre si studii de caz, poate prea putin dezvoltate acestea din urma. Imi aduc aminte si din facultate (Comunicare si Relatii Publice) ca studiile de caz erau parte esentiala din procesul de invatare si intelegere a diferitelor teorii si poate de aceea, as fi vrut sa citesc studii de caz mult mai detaliate.

In alta ordine de idei, ceea ce pe mine m-a frapat inca de la inceput este titlul si simbolistica aleasa, imposibil sa nu ma duca cu gandul la o foarte cunoscuta marca de ciocolata elevetiana, desi in carte nu exista nicaieri nicio remarca la o posibila legatura cu aceasta. Poate chiar nici nu exista aceasta legatura, desi marca inregistrata a ciocolatei respective este mult mai veche decat cartea de fata. Simbolistica este puternica si ilustreaza corect ideea esentiala a cartii, dar, repet, din punctul meu de vedere, ma socheaza prin "coincidenta" cu imaginea respectivei ciocolate pe care o cunostem cu totii.

Ca o concluzie rapida, cartea merita citita, dar numai prin filtrul propriu al experientei in domeniu, retinand aspectele teoretice care vin in sprijinul "ideei remarcabile" de la care trebuie sa porneasca totul".

Oana Horodinca (ingerash_dulce) din Suceava ne-a scris:

„Din punctul meu de vedere “Vaca Mov” seamana mai mult cu o carte de strategie care ne ofera de fapt linii de ghidaj, exemple concrete si principii care sunt destinate imbunatatirii business-ului si sa il faca remarcabil. “Vaca Mov” este pentru mine ca o culegere de studii de caz pe marginea carora se discuta. Cu toate acestea nu am gasit in carte o reteta anume a succesului. Mi s-a parut o carte destul de dificila pentru ca insumeaza o multitudine de idei. La sfarsitul lecturii mi-am dat seama ca am uitat cea mai mare din ea... stiam despre ce citisem dar concret nimic. Asa ca am luat cartea din nou si am incercat sa creionez cateva idei esentiale despre carte. Seth Godin mentioneaza pentru prima data conceputul de “vaca mov” cand isi descrie calatoria sa prin Franta si cum a fost fascinat de sutele de vaci desprinse parca din povesti,care pasteau pe campiile pitoresti care se intindeau de-a lungul autostrazii. ”Esenta “Vacii mov” este ca trebuie sa fie remarcabila. De fapt, daca remarcabil ar incepe cu P, m-as putea debarasa probabil de subtrefugiul simbolistic al vacii, dar ce pot sa fac? Aceasta carte ne explica ce inseamna “remarcabil””. La pagina 26 Setth Godin continua definitia scopului cartii: ”Scopul meu in Purple Cow este sa precizez clar faptul ca este mai sigur sa risti pentru a-ti mari dorinta de a face cu adevarat lucruri uimitoare. O data ce vezi ca vechile metode nu au unde sa se indrepte decat in jos, devine chiar si mai imperativa crearea unor lucruri despre care se merita sa vorbesti”. Cartea ofera o noua perspectiva asupra marketing-ului si atrage atentia celor din domeniu ca astazi cei 5 P au devenit mai multi P: produs, pret, promovare, pozitionare, publicitate, permisiune... Se pare ca vom adauga inca un P si anume cel de la Purple Cow. Una peste alta este o carte interesanta, dar pentru iubitorii si cunoscatorii de marketing si management”.

Salavastru Simona (blonda24) din Brasov ne-a scris:

„Am primit cartea Vaca Mov, am citit-o si am inteles ca aici sunt decrise brand-urile, ordinea lor cu marile firme, cum sa-ti dezvolti propria afacere, cum sa fii indiferent in fata celorlalti si sa stii sa faci fata tuturor problemelor de zi cu zi. In concluzie este o carte de afaceri si as dori sa va multumesc pentru aceasta carte superba.”

Tag-uri: , , , , , , ,
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK

Adaugă un comentariu 0

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu.

Alte articole din Monden
Cele mai citite
Azi
Săptămânal
Lunar

Newsletter

Cele mai comentate
Felicitari pentru femei deosebite
-3°
Bucuresti
-2°
Bucuresti-zona centrala
-5°
Bucuresti-zona periferica
-4°
Alba Iulia
-3°
Alexandria
10°
-2°
Arad
-3°
Bacau
-2°
Baia Mare
-5°
Bistrita
-2°
Botosani
-3°
Braila
-5°
Brasov
-2°
Buzau
-3°
Calarasi
-4°
Cluj-Napoca
Constanta
-4°
Craiova
-5°
Deva
-3°
Drobeta-Turnu Severin
-4°
Focsani
-2°
Galati
-3°
Giurgiu
-2°
Iasi
-8°
Miercurea Ciuc
10°
-2°
Oradea
-3°
Piatra Neamt
-2°
Pitesti
-4°
Ploiesti
12°
-3°
Resita
-3°
Rimnicu Vilcea
-2°
Satu Mare
-6°
Sf. Gheorghe
-6°
Sibiu
-4°
Slatina
-4°
Slobozia
-4°
Suceava
10°
-2°
Timisoara
-4°
Tirgoviste
-6°
Tirgu Jiu
-4°
Tirgu Mures
-1°
Tulcea
-3°
Vaslui
-3°
Zalau
19 apr