Primul card de plata destinat femeilor

De în Cariera 28 feb 2008
Imi place cand sunt create lucruri care "mi se adreseaza": o masina tunata astfel incat sa pot cobori din ea mai usor, un card care sa ofere discount-uri, special gandit pentru femei... Imi place, deci, ca s-a lansat primul card de plata destinat doamnelor.
Lansat in Franta, de catre BRED Banque Populaire si MasterCard Europe, Cardul BRED Affinity® combina caracteristicile unui card de debit international cu servicii exclusive si discount-uri. Printre serviciile oferite se numara si optiunea de a plati cumparaturile in rate, trimitand cererea de creditare prin SMS. De asemenea, posesoarele cardului pot da telefoane de urgenta pentru diverse reparatii in casa sau in caz de accidente usoare, pot beneficia de garantii pentru cumparaturi si pentru produsele livrate acasa si pot sa-si extinda perioada de garantie cu un an sau doi la electronicele si electrocasnicele achizitionate cu acest card.

In plus, cine detine acest card beneficiaza de discount-uri la Sephora.com, Fnac.com, 24h00.fr, SmartBox.fr si Viapresse.com si de oferte periodice puse la dispozitie de alti parteneri.

Fiind un card de plata international emis pe platforma MasterCard, posesoarele pot face cumparaturi in 25 de milioane de locatii ale comerciantilor din intreaga lume, beneficiind in acelasi timp de servicii atasate cardurilor MasterCard, cum sunt asigurarile. Noul produs este disponibil in doua variante - MasterCard Classic si MasterCard Gold. Design-ul variantei Gold este foarte asemanator cu o textura de piele, iar cardul Classic este sidefiu. Vor fi emise peste 20.000 de carduri Classic si 5.000 de carduri Gold in 2008 pe piata din Franta, unde sunt 16 milioane de femei cu varsta intre 20 si 40 de ani.

Frederic Maserati, Head of Daily Banking (Banque au Quotidien), BRED Banque Populaire, spune: "am vrut sa cream un card care poate sa le insoteasca pe doamne oriunde, care sa contribuie la bunastarea lor, sa le permita sa faca cumparaturi mai usor, sa le ofere discount-uri si servicii dedicate lor."

BRED este cea mai mare banca regionala a Groupe Banque Populaire, avand una dintre cele mai extinse retele bancare din Franta. Cunoscuta datorita inovatiile sale, adresandu-se in special tinerilor, este una dintre primele banci care a anticipat cererea pentru cardurile personalizate si a lansat Football Card in 2006.

Avand sediul central in Waterloo, Belgia, MasterCard Europe este prezenta in 51 de tari europene. Compania proceseaza peste 16 miliarde de tranzactii in fiecare an si ofera servicii clientilor si companiilor din peste 210 tari si teritorii.
Tag-uri: , , , ,
loading...
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK

Adaugă un comentariu 0

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu.

Alte articole din Cariera
Cele mai citite

Newsletter

Cele mai comentate
Felicitari pentru femei deosebite
-3°
Bucuresti
-2°
Bucuresti-zona centrala
-5°
Bucuresti-zona periferica
-4°
Alba Iulia
-3°
Alexandria
10°
-2°
Arad
-3°
Bacau
-2°
Baia Mare
-5°
Bistrita
-2°
Botosani
-3°
Braila
-5°
Brasov
-2°
Buzau
-3°
Calarasi
-4°
Cluj-Napoca
Constanta
-4°
Craiova
-5°
Deva
-3°
Drobeta-Turnu Severin
-4°
Focsani
-2°
Galati
-3°
Giurgiu
-2°
Iasi
-8°
Miercurea Ciuc
10°
-2°
Oradea
-3°
Piatra Neamt
-2°
Pitesti
-4°
Ploiesti
12°
-3°
Resita
-3°
Rimnicu Vilcea
-2°
Satu Mare
-6°
Sf. Gheorghe
-6°
Sibiu
-4°
Slatina
-4°
Slobozia
-4°
Suceava
10°
-2°
Timisoara
-4°
Tirgoviste
-6°
Tirgu Jiu
-4°
Tirgu Mures
-1°
Tulcea
-3°
Vaslui
-3°
Zalau
20 sep